ПСИХОСЕМАНТИЧНА МІКРОСЕГМЕНТАЦІЯ КОРИСТУВАЧІВ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ
Ключові слова:
психосемантика, семантичний аналіз, соціальні мережіАнотація
У статті розглядаються питання використання психосемантичних методів в аналізі контенту соціальних мереж з ціллю мікросегментації користувачів. В результаті мікросегментації з’являється можливість точнішого й об’єктивнішого дослідження поведінки індивідів та їх реакції на події в оточуючим середовищі, зокрема на ринкові пропозиції товарів та послуг. Проведене дослідження підтвердило можливість виявлення статистично значущих закономірностей, які дозволяють використовувати певні психосемантичні характеристики сторінок користувачів соціальних мереж для мікросегментації цільових аудиторій.Посилання
Offsey, S. Micro-segmentation in the age of big data [Electronic resource] / S. Offsey. – 2014. – Access mode: http://marketbuildr.com/blog/segmentation-in-the-age-of-big-data/.
Петренко, В. Ф. Основы психосемантики / В. Ф. Петренко. – М : МГУ, 1997. – 400 с.
Grimes, S. Breakthrough Analysis: Two + Nine Types of Semantic Search [Electronic resource] / S. Grimes // Information Week, Jan. 2010. – Access mode: http://www.informationweek.com/software/information-management/breakthrough-analysis-two-+-nine-types-of-semantic-search/d/d-id/1086310?.
Zamanzadeh, B. Semantic advertising [Electronic resource] / B. Zamanzadeh, N. Ashish, C. Ramakrishnan, J. Zimmerman. – 2013. – Access mode: http: //arxiv.org/abs/1309.5018.
Шапіро, О. О. Семантичні засади моделювання комунікативного дискурсу в інтернет-просторі / О. О. Шапіро // Вісник Національного університету "Юридична академія України імені Ярослава Мудрого". Серія : Філософія, філософія права, політологія, соціологія. – 2014. – № 3 (22). – С. 50-56.
Aquino, J. Transforming social media into predictive analytics / J. Aquino // Customer. Relationship Management. – Nov., 2012. – p. 38-42.
Карпенко, О. Украинцы в социальных сетях: масштабное исследование "Яндекса" [Електронний ресурс] / О. Карпенко. – 2014. – Режим доступу: http://ain.ua/2014/08/21/537620.
ЛIГАБiзнесIнформ. Названы самые популярные соцсети среди украинцев [Електронний ресурс] / ЛIГАБiзнесIнформ. – 2016. – Режим доступу: http://biz.liga.net/ekonomika/telekom/novosti/3405712-nazvany-samye-populyarnye-sotsseti-sredi-ukraintsev.htm.
Bustos, L. Personalization Through Customer Self-Segmentation [Electronic resource]. / L. Bustos. – Access mode: http://www.getelastic.com/personalization-through-customer-self-segmentation/.
Руденко, В. М. Математична статистика: навч. посіб. / В. М. Руденко. - К. : Центр учб. л-ри, 2012. - 304 с.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Чернігівський національний технологічний університет,2015
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
1. Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).