ПСИХОСЕМАНТИЧНА МІКРОСЕГМЕНТАЦІЯ КОРИСТУВАЧІВ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ

Автор(и)

  • Марина Євгеніївна Пуляєвська Міжрегіональна Академія управління персоналом Всеукраїнський університет, м. Київ, Україна

Ключові слова:

психосемантика, семантичний аналіз, соціальні мережі

Анотація

У статті розглядаються питання використання психосемантичних методів в аналізі контенту соціальних мереж з ціллю мікросегментації користувачів. В результаті мікросегментації з’являється можливість точнішого й об’єктивнішого дослідження поведінки індивідів та їх реакції на події в оточуючим середовищі, зокрема на ринкові пропозиції товарів та послуг. Проведене дослідження підтвердило можливість виявлення статистично значущих закономірностей, які дозволяють використовувати певні психосемантичні характеристики сторінок користувачів соціальних мереж для мікросегментації цільових аудиторій.

Біографія автора

Марина Євгеніївна Пуляєвська, Міжрегіональна Академія управління персоналом Всеукраїнський університет, м. Київ

кандидат психологічних наук

Посилання

Offsey, S. Micro-segmentation in the age of big data [Electronic resource] / S. Offsey. – 2014. – Access mode: http://marketbuildr.com/blog/segmentation-in-the-age-of-big-data/.

Петренко, В. Ф. Основы психосемантики / В. Ф. Петренко. – М : МГУ, 1997. – 400 с.

Grimes, S. Breakthrough Analysis: Two + Nine Types of Semantic Search [Electronic resource] / S. Grimes // Information Week, Jan. 2010. – Access mode: http://www.informationweek.com/software/information-management/breakthrough-analysis-two-+-nine-types-of-semantic-search/d/d-id/1086310?.

Zamanzadeh, B. Semantic advertising [Electronic resource] / B. Zamanzadeh, N. Ashish, C. Ramakrishnan, J. Zimmerman. – 2013. – Access mode: http: //arxiv.org/abs/1309.5018.

Шапіро, О. О. Семантичні засади моделювання комунікативного дискурсу в інтернет-просторі / О. О. Шапіро // Вісник Національного університету "Юридична академія України імені Ярослава Мудрого". Серія : Філософія, філософія права, політологія, соціологія. – 2014. – № 3 (22). – С. 50-56.

Aquino, J. Transforming social media into predictive analytics / J. Aquino // Customer. Relationship Management. – Nov., 2012. – p. 38-42.

Карпенко, О. Украинцы в социальных сетях: масштабное исследование "Яндекса" [Електронний ресурс] / О. Карпенко. – 2014. – Режим доступу: http://ain.ua/2014/08/21/537620.

ЛIГАБiзнесIнформ. Названы самые популярные соцсети среди украинцев [Електронний ресурс] / ЛIГАБiзнесIнформ. – 2016. – Режим доступу: http://biz.liga.net/ekonomika/telekom/novosti/3405712-nazvany-samye-populyarnye-sotsseti-sredi-ukraintsev.htm.

Bustos, L. Personalization Through Customer Self-Segmentation [Electronic resource]. / L. Bustos. – Access mode: http://www.getelastic.com/personalization-through-customer-self-segmentation/.

Руденко, В. М. Математична статистика: навч. посіб. / В. М. Руденко. - К. : Центр учб. л-ри, 2012. - 304 с.

##submission.downloads##