ДО ПИТАННЯ КОНЦЕПТУАЛІЗАЦІЇ ПОНЯТТЯ КУЛЬТУРНИХ ТА КРЕАТИВНИХ ІНДУСТРІЙ

Автор(и)

  • Наталія Валеріївна Шакун Національний університет «Чернігівська політехніка», Україна

Ключові слова:

культура, творчість, креативність, культурні індустрі, креативні індустрії

Анотація

Вже на початковому етапі дослідження терміну «креативні індустрії» виявляється значні розбіжності у його тлумаченні. Велика увага науковців до проблематики креативних індустрій, широкий спектр підходів і досліджуваних явищ породжують багатозначність цього відносно нового в українському науковому дискурсі поняття. Аналіз змістовного навантаження терміну «креативні індустрії» та особливостей його інтерпретації зарубіжною і вітчизняною науковою думкою, дозволяє констатувати, що спільною у вищезгаданих дослідженнях стає проблематика взаємодії культури і економіки.

Біографія автора

Наталія Валеріївна Шакун, Національний університет «Чернігівська політехніка»

кандидат філософських наук, доцент

Посилання

Губерський, Л. В. Культура. Ідеологія. Особистість: Методолого-світоглядний аналіз. / Л. В. Губерський, В. П. Андрущенко, М. І. Михальченко. – К. : Знання України, 2002. – 580 с.

Білоус, А. Соціокультурні чинники громадянського суспільства: Центральна Європа та Україна / А. Білоус, Я. Пасько // Схід. – 2009. – № 8 (99). – С. 125-129.

Хрестоматия по культурологии. Самосознание русской культуры / под ред. И. Ф. Кефели, В. Т. Пуляева, В. П. Сальникова, С. В. Степашина. – Санкт-Петербург, 2000. – Том 2. – 512 с.

Гейзінга, Й. Homo Ludens / Й. Гейзінга ; пер. з англ. О. Мокровольського. – К. : Основи, 1994. – 250 с.

Шевченко, В. Дружба з мудрістю або ключові проблеми української філософії (Теоретико-методологічний коментар до курсу філософії у ВНЗ) / В. Шевченко. – К. : Фоліант, 2007. – 244 с.

Великий тлумачний словник української мови / упоряд. Т. В. Ковальова. – Х. : Фоліо, 2005. – 767 с.

Давимука, С. А. Креативний сектор економіки: досвід та напрями розбудови: монографія / С. А. Давимука, Л. І. Федулова; ДУ «Інститут регіональних досліджень імені М. І. Долішнього НАН України». – Львів, 2017. – 528 с.

Flew T., 2012 b. Origins of creative industries policy. In: Flew T. (ed.), The creative industries: Culture and policy. SAGE Publications Ltd, Los Angeles: 9–32.

Офіційна сторінка ЮНЕСКО – URL: http://portal.unesco.org/culture.

«Про внесення змін до Закону України «Про культуру» щодо визначення поняття «креативні індустрії». Закон України. – URL: http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2458-viii.

Глосарій креативних індустрій. – URL: http://uccs.org.ua/hlosarij-kreatyvnykh-industrij.

Богатырѐва, Е. А. Фактор времени в становлении культурных индустрий / Е. А. Богатырѐва // Культурологический журнал - 2012. № 1 (7). – URL: http://www.cr-journal.ru/rus/journals/118.html&j_id=9.

Васнецкий, А. А. Культурные индустрии как значимый фактор политики [Электронный ресурс] / А. А. Васецкий, С. Э. Зуев // Власть. – 2010. – N 4. – С. 65-69. – URL: http://cyberleninka.ru/article/n/kulturnye-industrii-kak-znachimyy-faktorpolitiki.

Хоркхаймер, М. Диалектика просвещения. Философские фрагменты : пер. с нем. / Макс Хоркхаймер, Теодор Адорно – М., СПб. : Медиум, Ювента, 1997. –312 с.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

КУЛЬТУРОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ