WORKS OF ARTEMY VEDEL IN THE CONTEXT OF THE METHODICAL PARAMETERS CULTURAL-ART ANALYSE
Keywords:
Ukrainian culture, musical-methodical research-parameters, cultural traditions, musical-intonanation (intonema), сultural-art aspects of creative work of Artemiy VedelAbstract
This research is devoted to explanation musical-methodical researchparameters of the analysis of сultural-art aspects of creative work of a brilliant Ukrainian composer Artemiy Vedel (Vedelsky) (1767 - 1808). His artistic heritage is one of the most outstanding and original phenomena of Ukrainian culture in the late 18 century.References
Асафьев Б. О хоровом искусстве : сб. ст. / Б. Асафьев ; [cост. и коммент. А. Б. ПавловаАрбенина]. – Л. : Музыка, 1980. – 216 с.
Бахтин М. М. Эстетика словесного творчества / Бахтин М. М. – М. : Худож. лит., 1986. –424 с
Гуревич А. Я. Категории средневековой культуры. – 2-е изд. испр. и допол. / А. Я. Гуревич.– М. : Искусство, 1984. – 350 с.
Гусарчук Т. В. Феномен Артемія Веделя : особистісні детермінанти / Т. В. Гусарчук //Часопис Національної музичної академії України ім. П. І. Чайковського. – 2009. – № 2 (3). – С.115–124.
Гусарчук Т. В. Хоровое наследие А. Л. Веделя : (стилевые и текстологичесие проблемы) :дис. ... канд. искусствоведения / Гусарчук Т. В. – К., 1992. – 203 с. – [прилож. 205–283 с.]
Зенкин С. Биографии и контрбиографии / Зенкин С. ; беседа с проф. Ж. Нефом //Иностранная литература. – 2000. – № 4. – С. 274–279.
Категории философии и категории культуры / В. Г. Табачковский, А. М. Булатов и др. – К. :Наук. думка, 1986. – 317 с.
Котляревський І. Музично-теоретична україністика / С. Грица // Українське музикознавство: музична україністика в контексті світової культури. – К., 1998. – Вип. 28. – С. 9–12.
Назайкинский Е. О психологии музыкального восприятия / Е. Назайкинский. – М. : Музыка, 1972. – 157 с.
Розин В. М. Введение в культурологію:[изд. для искусствоведч.ВУЗ-ов] / В. М. Розин. – М. :ФОРУМ, 1998. – 324 с.
Ручьевская Е. Функции музыкальной темы / Е. Ручьевская. – Л. : Музыка, 1977. – 159 с.
Северинова М.Ю. Феномен мифа в тексте музыкального произведения / М. Ю.Северинова // Текст музичного твору: практика і теорія: Зб.наук.пр. / Київське музикознавство. Вип.7.- К.: Вид. КДВМУ ім. Р.М.Глієра, 2001.- С. 72-78.
Спиркин А. Г. Человек, культура, традиция / А. Г. Спиркин // Традиция в истории культуры : сб. статей. – М., 1978. – С. 5–14.
Тилик І. В. Творчість Артемія Веделя в контексті культурно-мистецького та духовного життя України другої половини XVIII століття :. дис. ... канд. мистецтвознавства : спец. 26.00.01 теорія й історія культури / Тилик І. В. Київський національний університет культури і мистецтв. –
К., 2013. –207с.
Цеплитис Л. Анализ речевой интонации /Л. Цеплитис. –Рига, 1974. – 317с.
Юнг К. Г. Избранное : (Трансцендентальная функция, Нераскрытая самость, Шизофрения, Пикассо) / К. Г. Юнг. – Минск. : Поппури, 1998. – 448 с.
Downloads
Issue
Section
License
Copyright (c) 2016 Chernihiv National University of Technologies
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
1. Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).