FORMATION OF CREATIVE CHARACTERISTICS OF FUTURE PEDAGOGES
Keywords:
human, culture, education, pedagogical creativity, teacher's creative abilities, creative searchAbstract
The educational process in a higher educational institution should maximally facilitate the formation and development of creative abilities of future pedagogical staff. It is necessary to use different methods and technologies for the development of creative abilities of future educators - from traditional to the latest interactive, computer and information-communication ones. After all, during classes with the use of such methods and technologies, students become the co-authors of their implementation and are involved in active creativity and co-creation with the teacher.References
Ярощук, Л. Творча особистість майбутнього вчителя: теоретичні аспекти становлення / Л. Ярощук // Гірська школа Українських Карпат. ‒ 2013. ‒ № 8-9. ‒ С. 146-148.
Яковишина, Т. В. Спецкурс «педагогічна творчість» у професійній підготовці вчителів початкових класів / Т. В. Яковишина // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 16: Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики. ‒ 2012. ‒ Вип. 15. ‒ С. 179-182.
Павленко, Н. О. Операційно-діяльнісний компонент підготовки майбутніх учителів музики до застосування інтерактивних педагогічних технологій / Н. О. Павленко // Витоки педагогічної майстерності: зб. наук. пр. Полтавського нац. пед. університету імені В.Г. Короленка. ‒ Полтава, 2011. ‒ Вип.8. Ч.ІІ. ‒ Серія «Педагогічні науки». ‒ С.326-332.
Гончаренко, С. У. Український педагогічний словник / С. У. Гончаренко. ‒ Київ : Либідь,1997. ‒ 376 с.
Букша, С. Б. Теоретичне обґрунтування педагогічних умов формування професійної відповідальності майбутніх учителів основ здоров’я / С. Б. Букша // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. ‒ 2014. ‒ № 5(2). ‒ С. 139-146.
Бобраков, С. В. Передумови реформування професійної підготовки вчителів у Німеччині / С. В. Бобраков // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Сер. : Психолого-педагогічні науки. ‒ 2012. ‒ № 1. ‒ С. 126-128.
Бочарова, О. Статус сучасного вчителя: порівняльний аналіз / О. Бочарова // Витоки педагогічної майстерності. Сер. : Педагогічні науки. ‒ 2014. ‒ Вип. 13. ‒ С. 63-69.
Куценко, С. Психолого-педагогічні умови формування творчого потенціалу майбутнього вчителя хореографії засобами народно-сценічного танцю / С. Куценко // Проблеми підготовки сучасного вчителя. ‒ 2014. ‒ № 9(2). ‒ С. 154-160.
Муртазаєва, Е. М. Індивідуально-творчий розвиток майбутніх педагогів / Е. М. Муртазаєва // Педагогіка і психологія. ‒ 2004. ‒ № 3(44). ‒ С. 69–76.
Чумак, Ю. П. Методичні аспекти підготовки майбутнього вчителя технологій до дослідницької діяльності / Ю. П. Чумак. // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Педагогічні науки. ‒ 2013. ‒ Вип. 108.2.
Дубяга, С. М. Розвиток творчих здібностей майбутнього вчителя початкової школи у процесі навчання у ВНЗ / С. М. Дубяга, Ю. М. Шевченко, Т. В. Фефілова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. ‒ 2014. ‒ № 1 (35). ‒ С. 309-317.
Downloads
Issue
Section
License
Copyright (c) 2018 Chernihiv National University of Technologies
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
1. Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).