FORMATION OF CREATIVE CHARACTERISTICS OF FUTURE PEDAGOGES

Authors

  • Іван Михайлович Силадій Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова, Ukraine

Keywords:

human, culture, education, pedagogical creativity, teacher's creative abilities, creative search

Abstract

The educational process in a higher educational institution should maximally facilitate the formation and development of creative abilities of future pedagogical staff. It is necessary to use different methods and technologies for the development of creative abilities of future educators - from traditional to the latest interactive, computer and information-communication ones. After all, during classes with the use of such methods and technologies, students become the co-authors of their implementation and are involved in active creativity and co-creation with the teacher.

Author Biography

Іван Михайлович Силадій, Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова

аспірант

References

Ярощук, Л. Творча особистість майбутнього вчителя: теоретичні аспекти становлення / Л. Ярощук // Гірська школа Українських Карпат. ‒ 2013. ‒ № 8-9. ‒ С. 146-148.

Яковишина, Т. В. Спецкурс «педагогічна творчість» у професійній підготовці вчителів початкових класів / Т. В. Яковишина // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 16: Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики. ‒ 2012. ‒ Вип. 15. ‒ С. 179-182.

Павленко, Н. О. Операційно-діяльнісний компонент підготовки майбутніх учителів музики до застосування інтерактивних педагогічних технологій / Н. О. Павленко // Витоки педагогічної майстерності: зб. наук. пр. Полтавського нац. пед. університету імені В.Г. Короленка. ‒ Полтава, 2011. ‒ Вип.8. Ч.ІІ. ‒ Серія «Педагогічні науки». ‒ С.326-332.

Гончаренко, С. У. Український педагогічний словник / С. У. Гончаренко. ‒ Київ : Либідь,1997. ‒ 376 с.

Букша, С. Б. Теоретичне обґрунтування педагогічних умов формування професійної відповідальності майбутніх учителів основ здоров’я / С. Б. Букша // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. ‒ 2014. ‒ № 5(2). ‒ С. 139-146.

Бобраков, С. В. Передумови реформування професійної підготовки вчителів у Німеччині / С. В. Бобраков // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Сер. : Психолого-педагогічні науки. ‒ 2012. ‒ № 1. ‒ С. 126-128.

Бочарова, О. Статус сучасного вчителя: порівняльний аналіз / О. Бочарова // Витоки педагогічної майстерності. Сер. : Педагогічні науки. ‒ 2014. ‒ Вип. 13. ‒ С. 63-69.

Куценко, С. Психолого-педагогічні умови формування творчого потенціалу майбутнього вчителя хореографії засобами народно-сценічного танцю / С. Куценко // Проблеми підготовки сучасного вчителя. ‒ 2014. ‒ № 9(2). ‒ С. 154-160.

Муртазаєва, Е. М. Індивідуально-творчий розвиток майбутніх педагогів / Е. М. Муртазаєва // Педагогіка і психологія. ‒ 2004. ‒ № 3(44). ‒ С. 69–76.

Чумак, Ю. П. Методичні аспекти підготовки майбутнього вчителя технологій до дослідницької діяльності / Ю. П. Чумак. // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Педагогічні науки. ‒ 2013. ‒ Вип. 108.2.

Дубяга, С. М. Розвиток творчих здібностей майбутнього вчителя початкової школи у процесі навчання у ВНЗ / С. М. Дубяга, Ю. М. Шевченко, Т. В. Фефілова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. ‒ 2014. ‒ № 1 (35). ‒ С. 309-317.

Issue

Section

SOCIOPSYCHOLOGICAL AND PEDAGOGICAL DETERMINANTS AND VALUES OF SOCIAL WORK