ЕВОЛЮЦІЯ СИСТЕМИ ВИЩОЇ ОСВІТИ НІМЕЧЧИНИ В УМОВАХ БОЛОНСЬКОГО ПРОЦЕСУ

Автор(и)

  • Світлана Вікторівна Благініна Ніжинський державний університет ім. М.Гоголя, Ukraine

Ключові слова:

еволюція вищої освіти, освітня політика, професіоналізація, вищі фахові школи, Болонський процес, державний науковий сектор

Анотація

Розглянута еволюція вищої освіти Німеччини, вказані провідні тенденції її розвитку після об’єднання. Акцентовано національні пріоритети – підвищення професіоналізації, ефективності наукових досліджень і технологічного прогресу в умовах участі в Болонському процесі та інших європейських проектах

Біографія автора

Світлана Вікторівна Благініна, Ніжинський державний університет ім. М.Гоголя

кандидат педагогічних наук, доцент

Посилання

Абашкіна Н.В. Рушійні сили розвитку вищої професійної освіти в зарубіжних країнах // Наукові записки Ніжинського держ.пед.ун-ту імені М.Гоголя. Псих.-пед. науки. - №4, Част.1. – 2002. –С. 45-48.

Карпухин Д.В.(автор-составитель). Мир международного образования или как учиться заграницей. — Х.: МИР в МИГ, 1996. — 325 с.

Корсак К.В. Світова вища освіта. Порівняння і визнання закордонних кваліфікацій і дипломів: Монографія. – К.: МАУП-МКА, 1997. – 208 с.

Системы высшего образования стран Запада: Справочник. Ч. ІІ — М.: Изд-во УДН, 1991— 192 с.

Germany: System of Education. – (www.eurydice.org)

Gibbs W.W. Lost Science in the Third World -- Scientific American, August 1995, 76-84.

Grund- und Struktur Daten 2010/11. -- Bundesministeruim fur Bildung und Wissenschaft, Bonn, 2011. - 361 p.

Peisert H., Framhein G. Higher Education in the Federal Republic of Germany - CEPES, Bucharest, 1990. - 103 p.

www.uni-kassel.de

http://www.statistik.at/web_de/statistiken/menschen_und_gesellschaft/bildung_und_kultur/formales_bildungswesen/universitaeten_studium/index.html

##submission.downloads##