ІСТОРИЧНИЙ ЕКСКУРС СТАНОВЛЕННЯ СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ ЕКОНОМІЧНО РОЗВИНУТИХ КРАЇН З ПІДГОТОВКИ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ
Анотація
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
Абашкина, Н. В. Принципи розвитку професійної освіти в Німеччині: монографія / Н. В. Абашкина. – К. : Вища школа, 1998. – 207 с.
Васюк, О. В.Професійна підготовка фахівців з соціальної роботи у Великобританії [Електронний ресурс] / О. В. Васюк // Зб. наук. пр. нац. акад. прик. служби України ім. Богдана Хмельницького. – К. : НУБіП України, Природничо- гуманітарний ННІ, 2011. – Режим доступу: elibrary.nubip.edu.ua›9536/3/O._Vasuck.pdf.
Вульфсон, Б. Л. Стратегия развития образования на Западе на пороге ХХІ века / Б. Л. Вульфсон. – М. : Изд-во УРАО, 1999. – 208 с.
Горішна, Н. Професійна компетентність соціального працівника як складова його фахової підготовки / Н. Горішна // Науковий вісник Ужгородського університету: Серія «Педагогіка. Соціальна робота». – 2009. – № 16-17. – С. 114–117.
Капська, А. Й. Деякі аспекти професійної підготовки соціальних педагогів і соціальних працівників / А. Й. Капська. Вісник Глухівського національного педагогічного університету ім. О. Довженка. Серія: Педагогічні науки. – 2010. – № 15. – С. 12–16.
Малькова, З. А. Актуализация проблем воспитания в США / З. А Малькова // Педагогика. – 2000. – № 7. – С. 79-85.
Мельниченко, Б. Система шкільної освіти у Федеративній Республіці Німеччині / Б. Мельниченко // Історія в школі. – 2001. – № 5. – С. 17-21.
Пічкар, О. П. Система підготовки фахівців соціальної роботи у Великій Британії: автореф. дис…канд. пед. наук: 13.00.04./ О. П. Пічкар. – Тернопіль, 2002. – 24 с.
Copyright (c) 2017 Чернігівський національний технологічний університет,2015

Ця робота ліцензована Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.