ІННОВАЦІЙНІ БІЗНЕС-ІДЕЇ В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ
Ключові слова:
управління підприємством; інновація; бізнес-ідея; інноваційність; система управління підприємством; підприємницька діяльність; інноваційна діяльністьАнотація
В роботі проведений аналіз підходів до управління підприємствами та шляхів покращення системи управління сучасним підприємством. Передбачається розробка рішень, що дозволяють досягти перевищення певних показників діяльності над еталонними (узяти- ми за основу при порівнянні). Подібний інтенсивний шлях розвитку формує інтерес до іннова- ційних рішень, як продуктових, так і технологічних. Вибір інновації в процесі проектування нових рішень включає декілька складових. Починається ця процедура з підведення підсумків маркетингових досліджень і моніторингу інновацій: дані узагальнюються і формалізуються у вигляді ряду альтернативних варіантів.
Посилання
Антонец, В. Л. Инновационный бизнес: формирование моделейкоммерциализации перспективных разработок: учеб. пособие / В. Л. Антонец, Н. В. Нечаева, К. А. Хомкин, В. В. Шведова ; общ. ред. К. А. Хомкина. – М. : Издательство «Дело» АНХ, 2009. – 320 с.
Байгулов, Р. М. Рынок интеллектуальной собственности и проблемы ее коммерциализации / Р. М. Байгулов ; Федер. агентство по образованию, Ульян. гос. ун-т (УлГУ). - Ульяновск : УлГУ, 2006. - 440 с
Боно, Эдвард де. Латеральное мышление : учебник / Эдвард де Боно ; пер. с англ. С. Рысева. – СПб. : Питер.
Паблишинг, 1997. – 320 с
Котлер, Ф. Маркетинг от А до Я / Котлер Ф. Маркетинг XXI века: пер. с англ., под ред. Т. Р. Тэор. - Спб. : Издательский Дом "Нева", 2005. - 432 с.
Котлер Ф., де Без Ф.Т. Новые маркетинговые технологии. Методики создания гениальных идей. Маркетинг XXI века; пер. с англ. Т. Р. Тэор. СПб. : Издательский Дом «Нева», 2005. 432 с.
Кулагин, О. А. Принятие решений в организациях : учебн. пособ. / О. А. Кулагин. – СПб. : Изд. дом "Сентябрь", 2001. – 148 с.
Малый бизнес : учебное пособие / коллектив авторов ; под ред. В.Я.Горфинкеля. – М. : КНОРУС, 2011. – 336 с. 8. Ушаков, И. Как привлечь инвестиции / И. И. Ушаков. - СПб. : Питер, 2006. - 224 с.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
1. Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).