МАРКЕТИНГ МАЛОГО БІЗНЕСУ: ОРГАНІЗАЦІЙНІ ПІДХОДИ ТА ОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІННЯ

Автор(и)

  • Юрій Михайлович Карпенко Чернігівський національний технологічний університет, Україна
  • Світлана Генадіївна Суворова Чернігівський інститут імені Героїв Крут Приватного акціонерного товариства «Вищий навчальний заклад «Міжрегіональна Академія управління персоналом», Україна

Ключові слова:

маркетинг у малому бізнесі, управління маркетингом, організаційні підходи до побудови маркетингу, особливості малого бізнесу

Анотація

В статті проведена оцінка організаційних підходів до впровадження маркетингової діяльності у малий бізнес. Визначено, що для поліпшення процесів управління маркетингом малий бізнес повинен здійснювати стратегічне планування та застосовувати сучасний інструментарій, який відповідає особливостям його діяльності.

Біографії авторів

Юрій Михайлович Карпенко, Чернігівський національний технологічний університет

кандидат економічних наук, доцент, доцент кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики

Світлана Генадіївна Суворова, Чернігівський інститут імені Героїв Крут Приватного акціонерного товариства «Вищий навчальний заклад «Міжрегіональна Академія управління персоналом»

кандидат економічних наук, доцент, кафедра управління персоналом та економіки правці

Посилання

Бревнов, А. А. Маркетинг малого предприятия : практическое пособие / А.А. Бревнов. – К. : ВИРА-Р, 1998 – 383 с.

Варналій, З. С. Мале підприємництво: основи теорії і практики / З. С. Варналій. – К. : Знання, КОО, 2001. – 277 с.

Ільюхіна, О. 6 варіантів побудови маркетингу у малому бізнесі [Електронний ресурс] / О. Ільюхіна. - Режим дос-тупу: http://blog.liga.net/user/oilyuhina/article/26122.aspx.

Клінков, М. 8 маркетингових стратегій малого бізнесу [Електронний ресурс] / М. Клінков. - Режим доступу: http://www.trn.ua/articles/125/.

Костусєв, О. О. Малий бізнес та формування конкурентного середовища / О. О. Костусєв // Формування ринкових відносин в Україні. – 2004. – №6. – С. 80-85.

Луцяк, В. В. Маркетинг малого виробничого підприємства : дисертація на здобуття наук. ступ. д.е.н., спеціаль-ність 08.00.04 / В. В. Луцяк. – Київ : НУХТ, 2017. – 473 с.

Показники структурної статистики по суб’єктах господарювання з розподілом за їх розмірами [Електронний ресурс] - Режим доступу: http://www.ukrstat.gov.ua/operativ/operativ2012/fin/osp/osp_u/osp_u.htm.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ