MARKETING OF SMALL BUSINESS: ORGANIZATIONAL APPROACHES AND MANAGEMENT FEATURES

Authors

  • Юрій Михайлович Карпенко Чернігівський національний технологічний університет, Ukraine
  • Світлана Генадіївна Суворова Чернігівський інститут імені Героїв Крут Приватного акціонерного товариства «Вищий навчальний заклад «Міжрегіональна Академія управління персоналом», Ukraine

Keywords:

marketing in small business, marketing management, organizational approaches to marketing, features of small business

Abstract

The article assesses organizational approaches to the introduction of marketing activities in small business.To improve the processes of marketing management, a small business must implement strategic planning and apply modern tools that correspond to the characteristics of its activities.

Author Biographies

Юрій Михайлович Карпенко, Чернігівський національний технологічний університет

кандидат економічних наук, доцент, доцент кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики

Світлана Генадіївна Суворова, Чернігівський інститут імені Героїв Крут Приватного акціонерного товариства «Вищий навчальний заклад «Міжрегіональна Академія управління персоналом»

кандидат економічних наук, доцент, кафедра управління персоналом та економіки правці

References

Бревнов, А. А. Маркетинг малого предприятия : практическое пособие / А.А. Бревнов. – К. : ВИРА-Р, 1998 – 383 с.

Варналій, З. С. Мале підприємництво: основи теорії і практики / З. С. Варналій. – К. : Знання, КОО, 2001. – 277 с.

Ільюхіна, О. 6 варіантів побудови маркетингу у малому бізнесі [Електронний ресурс] / О. Ільюхіна. - Режим дос-тупу: http://blog.liga.net/user/oilyuhina/article/26122.aspx.

Клінков, М. 8 маркетингових стратегій малого бізнесу [Електронний ресурс] / М. Клінков. - Режим доступу: http://www.trn.ua/articles/125/.

Костусєв, О. О. Малий бізнес та формування конкурентного середовища / О. О. Костусєв // Формування ринкових відносин в Україні. – 2004. – №6. – С. 80-85.

Луцяк, В. В. Маркетинг малого виробничого підприємства : дисертація на здобуття наук. ступ. д.е.н., спеціаль-ність 08.00.04 / В. В. Луцяк. – Київ : НУХТ, 2017. – 473 с.

Показники структурної статистики по суб’єктах господарювання з розподілом за їх розмірами [Електронний ресурс] - Режим доступу: http://www.ukrstat.gov.ua/operativ/operativ2012/fin/osp/osp_u/osp_u.htm.

Issue

Section

УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ