ІННОВАЦІЙНІ БІЗНЕС-ІДЕЇ В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ

Автор(и)

  • Олександр Григорійович Зима Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця, Ukraine
  • Олена Валеріївна Птащенко Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця, Ukraine
  • Валерія В’ячеславівна Кошарна Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця, Ukraine

Ключові слова:

управління підприємством; інновація; бізнес-ідея; інноваційність; система управління підприємством; підприємницька діяльність; інноваційна діяльність

Анотація

В роботі проведений аналіз підходів до управління підприємствами та шляхів покращення системи управління сучасним підприємством. Передбачається розробка рішень, що дозволяють досягти перевищення певних показників діяльності над еталонними (узяти- ми за основу при порівнянні). Подібний інтенсивний шлях розвитку формує інтерес до іннова- ційних рішень, як продуктових, так і технологічних. Вибір інновації в процесі проектування нових рішень включає декілька складових. Починається ця процедура з підведення підсумків маркетингових досліджень і моніторингу інновацій: дані узагальнюються і формалізуються у вигляді ряду альтернативних варіантів.

Біографії авторів

Олександр Григорійович Зима , Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця

кандидат економічних наук, доцент, професор

Олена Валеріївна Птащенко , Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця

кандидат економічних наук, доцент

Валерія В’ячеславівна Кошарна, Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця

студентка

Посилання

Антонец, В. Л. Инновационный бизнес: формирование моделейкоммерциализации перспективных разработок: учеб. пособие / В. Л. Антонец, Н. В. Нечаева, К. А. Хомкин, В. В. Шведова ; общ. ред. К. А. Хомкина. – М. : Издательство «Дело» АНХ, 2009. – 320 с.

Байгулов, Р. М. Рынок интеллектуальной собственности и проблемы ее коммерциализации / Р. М. Байгулов ; Федер. агентство по образованию, Ульян. гос. ун-т (УлГУ). - Ульяновск : УлГУ, 2006. - 440 с

Боно, Эдвард де. Латеральное мышление : учебник / Эдвард де Боно ; пер. с англ. С. Рысева. – СПб. : Питер.

Паблишинг, 1997. – 320 с

Котлер, Ф. Маркетинг от А до Я / Котлер Ф. Маркетинг XXI века: пер. с англ., под ред. Т. Р. Тэор. - Спб. : Издательский Дом "Нева", 2005. - 432 с.

Котлер Ф., де Без Ф.Т. Новые маркетинговые технологии. Методики создания гениальных идей. Маркетинг XXI века; пер. с англ. Т. Р. Тэор. СПб. : Издательский Дом «Нева», 2005. 432 с.

Кулагин, О. А. Принятие решений в организациях : учебн. пособ. / О. А. Кулагин. – СПб. : Изд. дом "Сентябрь", 2001. – 148 с.

Малый бизнес : учебное пособие / коллектив авторов ; под ред. В.Я.Горфинкеля. – М. : КНОРУС, 2011. – 336 с. 8. Ушаков, И. Как привлечь инвестиции / И. И. Ушаков. - СПб. : Питер, 2006. - 224 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-05-18