СИСТЕМА БРЕНД-МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ У ПРОСУВАННІ БРЕНДІВ ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ

Автор(и)

  • Людмила Дибчук Вінницький кооперативний інститут, Ukraine
  • Катерина Добровольська Хмельницький національний університет, Ukraine

Ключові слова:

бренд-маркетингові комунікації; дистрибуція; реклама; стимулювання сбуту; PR; SMM; SEO

Анотація

У статті розглянуто систему бренд-маркетингових комунікацій як важливого інструменту в просуванні брендів торговельних підприємств. Проведено аналіз впливу рекламної діяльності на розвиток брендів і з’ясовано, що система комунікацій бренд- менеджменту є однією з найголовніших функціональних складових процесу брендингу.
Доведено, що дієвим інструментарієм загальної системи бренд-менеджменту є сукупність бренд-маркетингових комунікацій, комплексом взаємопов'язаних елементів, де вплив одного інструменту підсилює дію інших, що забезпечує ефективність всієї сукупності. Виявлено, що бренд-маркетингові комунікації мають базуватися на визначеному типі ринку, певній стратегії просування, характері бренду, результатах аналізу цільової аудиторії, а також враховувати архітектуру бренду. Авторами вказано на важливість використання безпосередньої реалізації бренд-маркетингових комунікацій через рекламу, пропаганду, піар, стимулювання збуту, стимулювання споживачів, спонсорство, особистий продаж, сейлз промоушн (sales promotion), прямий маркетинг. Подальші дослідження будуть спрямовані на детальне вивчення системи бренд-маркетингових комунікацій у просуванні брендів торговельних підприємств за допомогою цифрового маркетингу.

Біографії авторів

Людмила Дибчук , Вінницький кооперативний інститут

кандидат історичних наук, доцент

Катерина Добровольська , Хмельницький національний університет

здобувач

Посилання

Деревицкий, А. Искусство «Боевого говоруна» / А. Деревицкий. – Питер, 2005. – 192 с.

Деревицкий, А. Школа продаж / А. Деревицкий. – Питер, 2005. – 270 с.

Дибчук, Л. В. Формування інтегрованої системи дистрибуції товарів і послуг / Л. В. Дибчук / Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2017. – № 6, Т. 1. – С. 85-90.

Капферер, Ж. Н. Бренд навсегда: создание, развитие, поддержка ценности бренду / Ж.-Н. Капферер. – М. : «Вершина», 2006. – С. 448.

Котлер, Ф. Основы маркетинга / Ф. Котлер. – М. : Прогресс, 1991. – 734 с.

Мельник, І. В. Інтегрований брендинг як стратегія медіа-діяльності : дис. канд. філол. наук : 10. 01. 08 / І. В.

Мельник. – К, 2006. – 180 с.

Ривс, Р. Реализм в рекламе / Р. Ривс. – М. : Соверо, 1992. – 153 с.

Січко, С. М. Бренд як інструмент сучасного бізнесу / С. М. Січко // Економічний вісник НДУ. – 2008. – № 1-2. – С. 125-132

Яцюк, Д. В. Управління рекламною діяльністю в системі брендингу на ринку продовольчих товарів : дис. канд. ек. наук : 08. 00. 04. / Д. В. Яцюк. – Київ, 2008. – 216 с.

Scott, D. М. The new riles of marketing and PR / David Meerman Scott. – John Wiley-Sons, Inc, 2010. – 290 p.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-05-18

Номер

Розділ

УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ