PSYCHOLOGICAL AND PEDAGOGICAL ASPECTS OF HIGHER EDUCATION ATTITUDE TO PHYSICAL EDUCATION CLASSES

Authors

  • Володимир Володимирович Черняков Національний університет «Чернігівська політехніка», Ukraine
  • Тетяна Павлівна Колодяжна Національний університет «Чернігівська політехніка», Ukraine
  • Тетяна Володимирівна Дерябкіна Національний університет «Чернігівська політехніка», Ukraine

Keywords:

physical education, motivation, attitude

Abstract

Consideration of the problem of attitude of applicants of higher education to classes on physical education in psychological and pedagogical research involves studying its relationship with such psychological properties of the individual as emotions, motives, interests, needs, as well as knowledge and educational activities. Ensuring the effectiveness of the process of formation of attitude of applicants to exercise is carried out taking into account the following structural components: cognitive, emotional, motivational, active.

Author Biographies

Володимир Володимирович Черняков, Національний університет «Чернігівська політехніка»

кандидат педагогічних наук, доцент

Тетяна Павлівна Колодяжна, Національний університет «Чернігівська політехніка»

старший викладач

Тетяна Володимирівна Дерябкіна, Національний університет «Чернігівська політехніка»

старший викладач

References

Мясищев, В. Н. Психология отношений / В. Н. Мясищев. – Москва-Воронеж : Изд-во: МПСИ, МОДЭК, 2011. – 400 с.

Маркова, А. К. Методы изучения и формирования мотивации учения школьников // Формирование мотивации учения / А. К. Маркова, Т. А. Матис, А. Б. Орлов. – М. : Просвещение, 1990. – С. 5-77.

Варій, М. Й. Загальна психологія: підр. [для студ. вищ. навч. закл.] / М. Й. Варій – 3-тє вид. – К. : Центр учбової літератури, 2009. – 1007 с.

Прогонюк, Л. Н. Исследование мотивации достижения в условиях спортизированного физического воспитания в общеобразовательной школе / Л. Н. Прогонюк, Л. Н. Мустафина // Физическая культура: воспитание, образование, тренировка. – 2002. – № 1. – С. 15-16.

Сільвейстр, А. М. Мотивація навчання студентів як психолого-педагогічна проблема / А. М. Сільвейстр, А. М. Моклюк // Науковi записки. Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти.

– Кіровоград : РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2014. – Випуск 5. – Частина 1. – С. 152-158.

Корж, Наталія. Формування пізнавальної активності в студентів технічних спеціальностей до цінностей фізичної культури / Наталія Корж // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. Волин. нац. ун-ту ім. Лесі Українки / уклад. А. В. Цьось, С. П. Козіброцький. – Луцьк : Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки, 2012. − № 1 (17). − С. 45-49.

Брюханова, Т. С. Підвищення мотивації студентів до здорового способу життя шляхом впровадження спортивно-орієнтованих технологій навчання / Т. С. Брюханова // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: «Педагогіка. Соціальна робота». – 2016. – Випуск 2 (39). – С. 39-40.

Єсіонова, Г. О. Дослідження мотивів студентів до занять фізичними вправами / Г. О. Єсіонова // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту: наукова монографія за редакцією проф. Єрмакова С. С. – Харків: ХДАДМ (ХХПІ), 2006. – № 10. – С. 96-99.

Лисяк В. М. Динаміка мотивації до занять фізичною культурою у студентів вищих навчальних закладів за весь період навчання / В. М. Лисяк // Слобожан. наук.-спорт. вісн. – 2013. – № 3. – С. 199-203.

Ніколаєв, К. Формування мотивації до занять фізичною культурою студентів вищих навчальних закладів не фізкультурного профілю / К. Ніколаєв // Науковий вісник Миколаївського державного університету імені В. Сухомлинського. – 2010. – Вип. 1. – С. 135-142.