СВІТОГЛЯДНИЙ ПОТЕНЦІАЛ НООГУМАНІСТИЧНОЇ ОСВІТИ
Ключові слова:
ноогуманізм, ноогуманістична освіта, світогляд, ноогуманістично-орієнтована особистість, соціоприродна злагодаАнотація
У даній статті автором здійснюється спроба, задіявши методологічний потенціал сучасної філософії освіти, проаналізувати можливості ноогуманізму як освітнього проекту у формуванні світогляду студентів. При цьому, здійснюється авторська спроба дати дефініцію понятійно категоріального апарату світоглядного дискурсу дослідження ноогуманістичної освіти (ноогуманістичний світогляд, ноогуманістична світоглядна культура, ноогуманістичне мислення, ноогуманістична педагогіка, ноогуманістична свідомість, ноогуманістично-орієнтована особистість, ноогуманістично орієнтоване освітнє середовище).Посилання
Андрущенко, В. П. Педагогіка духовності: погляд за горизонти сучасного / В. П. Андрущенко // Педагогіка духовності: поступ у третє тисячоліття : Матеріали міжнародної наук.конференції. – К., 2005. – С. 3-6.
Ахлибинский, Б. В. Научная картина мира как форма философского синтеза знания / Б. В. Ахлибинский, М. В. Сидоренко // Философские науки. – 1989 – № 2. − С. 46−53.
Большой энциклопедический словарь : В 2-х т. / гл. ред. А. М. Прохоров. – Т. 2 – М. : Сов. энциклоп., 1991. – 768 с.
Гинецинский, В. И. Знание как категория педагогики: опыт педагогической когитологии / В. И. Гинецинский. – Л. : ЛГУ, 1989. – 144 с.
Иванов, В. П. Формирование природосообразного миропонимания старшеклассников (на примере химико-биологического цикла): автореф. ... дис. канд. пед. наук / В. П. Иванов. – Стерлитамак, 2005. – 205 с.
Методы педагогических исследований / под ред. А. И. Пискунова, Г. В. Воробьева. – М., Педагогика,1979. - 255 с.
Свириденко, Д. Б. Глобализация пространства высшего образования как фактор актуализации феномена академической мобильности / Д. Б. Свириденко // Вестник СПбГУКИ. − 2015. − №1 (22).– С. 159-162.
Bazaluk O. Neurophilosophy in the Formation of Planetary-Cosmic Personality / Future Human Image 1 (4) – Kyiv : ISPC, 2014. – pp. 5-13.
Svyrydenko D. Higher education in the face of XXI century challenges / Philosophy and Cosmology − Kyiv, 2014. − Vol.12 − pp. 258-263.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Чернігівський національний технологічний університет,2015
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
1. Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).