ПРОФЕСІЙНО-КОМУНІКАТИВНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ЯК ВАЖЛИВИЙ КОМПОНЕНТ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ЕКОНОМІСТІВ

Автор(и)

  • Світлана Костянтинівна Каземирова Чернігівський національний технологічний університет, Україна

Ключові слова:

компетентність, комунікативна компетентність, професійно-комунікативна компетентність

Анотація

Досліджено теоретичні питання формування комунікативної компетентності як важливого компонента професійної підготовки фахівців економічного профілю в умовах зміни традиційної освітньої парадигми на сучасну, що дозволяє готувати конкурентоспроможних фахівців.

Біографія автора

Світлана Костянтинівна Каземирова, Чернігівський національний технологічний університет

кандидат філософських наук, доцент

Посилання

Бондаревская Е.В. Парадигма как методологический регулятив педагогической науки и инновационной практики. / Е.В. Бондаревская// Педагогика. – 2007. – №6. – C. 3–4.

Матьяш О.И. Что такое коммуникация и нужно ли нам коммуникативное образование. / О.И. Матьяш// Теория коммуникации прикладная коммуникация: Вестник Российской коммуникативной ассоциации: Сборник научных трудов. [под общей редакцией И.Н. Розиной]. – Ростов н/Д: ИУБиП, 2004. – Выпуск 2 - C. 103.

Луман Н. Невероятность коммуникации/ Н. Луман; [пер. с нем. А.М. Ложеницина, под ред. Н.А. Головина]. // Проблемы теоретической социологии. – СПб.: Изд-во СПбГУ, 2000. – Выпуск 3. - С.43.

Федеральные государственные стандарты высшего профессионального образования: Законодательно-нормативная база проектирования и реализации: Учебно-информационное издание. – М.: Исследовательский центр проблем качества подготовки специалистов, Координационный совет учебно-методических объединений и научно-методических советов высшей школы, 2009. – 100 с.

Алисултанова Э.Д. Компетентностный подход в инженерном образовании: монография/ Э.Д. Алисултанова. – М.: РАЕ, 2010. – 160 с.

Петрунева Р.М. Модель специалиста-инженера: от деятельности к компетентности: монография / Р.М. Петрунева. – Волгоград: Политехник, 2007. – 145 с.

Освітньо-кваліфікаційна характеристика варіативна частина) бакалавра галузь знань0305 "Економіка та підприємництво" напрям підготовки6.030508, "Фінанси і кредит", ЧНТУ, 2010. – С.18.

Цибуля С.Д. Компетентнісний підхід у підготовці магістрів економічних спеціальностей – напрямок розвитку болонського процесу. / С.Д. Цибуля// Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія "Економічні науки": науковий збірник– Чернігів: Черніг. держ. технол. ун-т, 2012. – №1(56). – С.60-63.

Романова Е.С. 99 популярных профессий. Психологический анализ и профессиограммы: учебное пособие/ Е.С. Романова- [2-е изд.]. – СПб.: Питер, 2003. – С.61-64 , 403-408, 429 – 432.

Сидоренко Е.В. Тренинг коммуникативной компетентности в деловом взаимодействии. / Е.В. Сидоренко.– СПб.: Речь, 2008. – С. 32-35.

Захаров В.П. Социально-психологический тренинг: Учебное пособие. / В.П. Захаров, Н.Ю. Хрящева. – Л.: ЛГУ, 1990. – С. 55.

Коммуникативность. Базовый тренинг "Развитие коммуникативности" // Трениговый центр "Cинтон" Електронний ресурс] – Режим доступу: http://www.syntone.ru/library/psychology_dict/kommunikativnost.php#

Зимняя И.А. Ключевые компетенции– новая парадигма результата образования. / И.А. Зимняя// Высшее образование сегодня. – 2003. – №5. – С. 38.

Интерактивные формы проведения учебных занятий. Памятка разработчикам стандартов учебных дисциплин [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://www.google.com.ua/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=5&ved=0CEkQFjAE&url=http%3A%2F%2Fwww.bti.secna.ru%2Fteacher%2Fumk%2Fdoc%2FPamyatka_interaktivnye_formy-1.doc&ei=doAU43QJev9ygPVooCoAQ&usg=AFQjCNEG6_x7HW2PranFrFih8p4MogoHzA&bvm=bv.67720277,d.Bgq

##submission.downloads##

Номер

Розділ

СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ТА ПЕДАГОГІЧНІ ДЕТЕРМІНАНТИ І ЦІННІСНІ ОРІЄНТИРИ СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ