ІНТЕЛЕКТУАЛЬНІ ЗДІБНОСТІ ЯК ПРОФЕСІЙНО-ЗНАЧУЩІ ЯКОСТІ МЕНТАЛЬНОГО ДОСВІДУ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ЛЮДИНИ В КОНТЕКСТІ ЇЇ ЗАГАЛЬНОГО ОСОБИСТІСНОГО РОЗВИТКУ

Вікторія Миколаївна Філіпович

Анотація


У статті розглядаються перспективні напрями в галузі психології здібностей. Обговорюються перспективи онтологічної теорії інтелекту в контексті вивчення ментального(розумового) досвіду та інтелектуальної компетентності особистості. Проаналізована необхідність комплексної діагностики інтелектуальних здібностей як основи ментального розвитку.

Ключові слова


ментальний досвід; інтелект; інтелектуальна компетентність; комплексна психодіагностика здібностей

Повний текст:

PDF

Посилання


Психология интеллекта и творчества: Традиции и современность: Материалы научной конференции, посвященные памяти Я.А. Понамарева и В.Н. Дружинина, ИП РАН, (7-8 октября 2010 г.) - М.: Институт психологии РАН, 2010. - 368 с.

Рубинштейн С.Л. Основы общей психологии/ С.Л. Рубинштейн. - СПб.: Питер, 2009. - 720с.

Холодная М.А. Когнитивные стили: о природе индивидуального ума. / М.А. Холодная– СПб.: Питер, 2004. –384 с.

Шмаргун В.М. Психосоматичні особливості в інтелектуальному розвитку дітей: [монографія] / В.М. Шмаргун. - К.: Університет „Україна”, 2009. - 471c.

Шмаргун В.М. Модульна інтегральна діагностика інтелектуальних здібностей школярів/ В.М. Шмаргун// Педагогічний процес: теорія і практика: збірник наукових праць. - К.: Університет імені Б. Грінченка, 2012. - Вип.3. - С. 326-339.




Copyright (c) 2015 Чернігівський національний технологічний університет,2015