ІНТЕЛЕКТУАЛЬНІ ЗДІБНОСТІ ЯК ПРОФЕСІЙНО-ЗНАЧУЩІ ЯКОСТІ МЕНТАЛЬНОГО ДОСВІДУ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ЛЮДИНИ В КОНТЕКСТІ ЇЇ ЗАГАЛЬНОГО ОСОБИСТІСНОГО РОЗВИТКУ

Автор(и)

  • Вікторія Миколаївна Філіпович Чернігівський національний технологічний університет, Україна

Ключові слова:

ментальний досвід, інтелект, інтелектуальна компетентність, комплексна психодіагностика здібностей

Анотація

У статті розглядаються перспективні напрями в галузі психології здібностей. Обговорюються перспективи онтологічної теорії інтелекту в контексті вивчення ментального(розумового) досвіду та інтелектуальної компетентності особистості. Проаналізована необхідність комплексної діагностики інтелектуальних здібностей як основи ментального розвитку.

Біографія автора

Вікторія Миколаївна Філіпович, Чернігівський національний технологічний університет

старший викладач кафедри соціології та психології соціального та особистісного самовизначення

Посилання

Психология интеллекта и творчества: Традиции и современность: Материалы научной конференции, посвященные памяти Я.А. Понамарева и В.Н. Дружинина, ИП РАН, (7-8 октября 2010 г.) - М.: Институт психологии РАН, 2010. - 368 с.

Рубинштейн С.Л. Основы общей психологии/ С.Л. Рубинштейн. - СПб.: Питер, 2009. - 720с.

Холодная М.А. Когнитивные стили: о природе индивидуального ума. / М.А. Холодная– СПб.: Питер, 2004. –384 с.

Шмаргун В.М. Психосоматичні особливості в інтелектуальному розвитку дітей: [монографія] / В.М. Шмаргун. - К.: Університет „Україна”, 2009. - 471c.

Шмаргун В.М. Модульна інтегральна діагностика інтелектуальних здібностей школярів/ В.М. Шмаргун// Педагогічний процес: теорія і практика: збірник наукових праць. - К.: Університет імені Б. Грінченка, 2012. - Вип.3. - С. 326-339.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ТА ПЕДАГОГІЧНІ ДЕТЕРМІНАНТИ І ЦІННІСНІ ОРІЄНТИРИ СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ