ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ СТАВЛЕННЯ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ДО ЗАНЯТЬ З ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ

Автор(и)

  • Володимир Володимирович Черняков Національний університет «Чернігівська політехніка», Україна
  • Тетяна Павлівна Колодяжна Національний університет «Чернігівська політехніка», Україна
  • Тетяна Володимирівна Дерябкіна Національний університет «Чернігівська політехніка», Україна

Ключові слова:

фізичне виховання, мотивація, ставлення

Анотація

Розгляд проблеми ставлення здобувачів вищої освіти до занять з фізичного виховання у психолого-педагогічних дослідженнях передбачає вивчення його взаємозв'язку з такими психологічними властивостями особистості, як емоції, мотиви, інтереси, потреби, а також знаннями та навчальною діяльністю. Забезпечення ефективності процесу формування ставлення здобувачів до занять фізичними вправами здійснюється з урахуванням таких структурних компонентів: когнітивний, емоційний, мотиваційний, діяльнісний.

Біографії авторів

Володимир Володимирович Черняков, Національний університет «Чернігівська політехніка»

кандидат педагогічних наук, доцент

Тетяна Павлівна Колодяжна, Національний університет «Чернігівська політехніка»

старший викладач

Тетяна Володимирівна Дерябкіна, Національний університет «Чернігівська політехніка»

старший викладач

Посилання

Мясищев, В. Н. Психология отношений / В. Н. Мясищев. – Москва-Воронеж : Изд-во: МПСИ, МОДЭК, 2011. – 400 с.

Маркова, А. К. Методы изучения и формирования мотивации учения школьников // Формирование мотивации учения / А. К. Маркова, Т. А. Матис, А. Б. Орлов. – М. : Просвещение, 1990. – С. 5-77.

Варій, М. Й. Загальна психологія: підр. [для студ. вищ. навч. закл.] / М. Й. Варій – 3-тє вид. – К. : Центр учбової літератури, 2009. – 1007 с.

Прогонюк, Л. Н. Исследование мотивации достижения в условиях спортизированного физического воспитания в общеобразовательной школе / Л. Н. Прогонюк, Л. Н. Мустафина // Физическая культура: воспитание, образование, тренировка. – 2002. – № 1. – С. 15-16.

Сільвейстр, А. М. Мотивація навчання студентів як психолого-педагогічна проблема / А. М. Сільвейстр, А. М. Моклюк // Науковi записки. Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти.

– Кіровоград : РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2014. – Випуск 5. – Частина 1. – С. 152-158.

Корж, Наталія. Формування пізнавальної активності в студентів технічних спеціальностей до цінностей фізичної культури / Наталія Корж // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. Волин. нац. ун-ту ім. Лесі Українки / уклад. А. В. Цьось, С. П. Козіброцький. – Луцьк : Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки, 2012. − № 1 (17). − С. 45-49.

Брюханова, Т. С. Підвищення мотивації студентів до здорового способу життя шляхом впровадження спортивно-орієнтованих технологій навчання / Т. С. Брюханова // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: «Педагогіка. Соціальна робота». – 2016. – Випуск 2 (39). – С. 39-40.

Єсіонова, Г. О. Дослідження мотивів студентів до занять фізичними вправами / Г. О. Єсіонова // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту: наукова монографія за редакцією проф. Єрмакова С. С. – Харків: ХДАДМ (ХХПІ), 2006. – № 10. – С. 96-99.

Лисяк В. М. Динаміка мотивації до занять фізичною культурою у студентів вищих навчальних закладів за весь період навчання / В. М. Лисяк // Слобожан. наук.-спорт. вісн. – 2013. – № 3. – С. 199-203.

Ніколаєв, К. Формування мотивації до занять фізичною культурою студентів вищих навчальних закладів не фізкультурного профілю / К. Ніколаєв // Науковий вісник Миколаївського державного університету імені В. Сухомлинського. – 2010. – Вип. 1. – С. 135-142.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ТА ПЕДАГОГІЧНІ ДЕТЕРМІНАНТИ І ЦІННІСНІ ОРІЄНТИРИ СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ