ЕТИЧНІ АСПЕКТИ РОЗБОРУ СКАРГ У ПРИВАТНІЙ МЕДИЧНІЙ ПРАКТИЦІ

Автор(и)

  • Павло Володимирович Герасименко сімейна клініка «Тесла», Україна
  • Олена Володимирівна Герасименко Національний університет «Чернігівська політехніка», Україна

Ключові слова:

медична етика, клієнт, скарга, приватна медична практика

Анотація

У публікації розглянуто практичний досвід застосування принципів медичної етики та деонтології в роботі приватного медичного закладу при розборі скарг. Обговорено основні елементи етичного підходу при проведенні діагностики, розгляду та вирішенні скарги. Описано умови та процеси, що супроводжують комунікацію зі скаржниками. Запропоновано варіанти підходів до розв’язання завдань до персоналу клінік та фіналізації усунення виявлених невідповідностей.

Біографії авторів

Павло Володимирович Герасименко, сімейна клініка «Тесла»

кандидат медичних наук, виконавчий директор

Олена Володимирівна Герасименко, Національний університет «Чернігівська політехніка»

кандидат історичних наук, доцент

Посилання

Основи законодавства України про охорону здоров’я [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2801-12#Text.

Міжнародний кодекс медичної етики [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/990_002#Text.

Пилипенко, Н. Г. Психологічні аспекти якості медичного обслуговування: сучасні проблеми та перспективи дослідження / Н. Г. Пилипенко // Клінічна та профілактична медицина. – 2019. – Т. 2. – № 8. – С. 90-96.

ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги». – К. : ДП «УкрНДНЦ», 2016.

с. – (Національний стандарт України).

Підручник з лікарської етики. Переклад з англ. за ред. акад. АМН України, голови комітету з лікарської етики Всеукраїнського Лікарського Товариства (ВУЛТ) Любомира Пирога. – 2009. – 139 с.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

СОЦІАЛЬНО-ГУМАНІТАРНІ ВИМІРИ СТАЛОГО РОЗВИТКУ СУСПІЛЬСТВА