СОЦІАЛЬНА РЕКЛАМНА ІНФОРМАЦІЯ ЯК ОДИН ІЗ АСПЕКТІВ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СОЦІАЛЬНОГО ПРАЦІВНИКА
Ключові слова:
соціальна реклама, некомерційна реклама, рекламно-інформаційна технологія, робота з громадськістюАнотація
У статті авторами представлені трактування поняття «соціальна реклама», обґрунтовано необхідність використання рекламно-інформаційних технологій соціальними працівниками у професійній діяльності, означено особливості інформування населення про діяльність соціальних служб та соціальних послугах.Посилання
Vainola, R. Kh.(2008). Tekhnolohizatsiia sotsialno-pedahohichnoi roboty [Technology of social-pedagogical work]. S. O.Sysoievoi(Ed.). Kyiv: NPU imeni M.P.Drahomanova [in Ukrainian].
Zakon Ukrainy «Pro reklamu» [Law of Ukraine “on Advertisement”]. (n.d.). zakon2.rada.gov.ua. Retrieved from http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/270/96-vr [in Ukrainian].
Vainola, R. Kh.(2012). Mozhlyvosti reklamno-informatsiinykh tekhnolohii v profesiinii pidhotovtsi maibutnikh fakhivtsiv sotsialnoi sfery [Possibilities of advertising and information technologies in the training of future specialists in the social sphere]. Neperervna profesiina osvita: teoriia i praktyka - Continuing Professional Education: Theory and Practice, 3-4, 67-71[in Ukraini-an].
Hrybok, N. N.(2008). Sotsyalnaia reklama [Social advertisement]. Moscow: MHU [in Ukrainian].
Nykolaishvyly, H. H.(2008). Sotsyalnaia reklama: teoryia y praktyka [Social advertisement: theory and practice]. Moscow: Aspekt Press [in Ukrainian].
Obrytko, B. (2002). Reklama i reklamna diialnist [Advertisement and advertising activities]. Kyiv: MAUP [in Ukrainian].
Pyskunova, M. Y(2004). Sotsyalnaia reklama kak fenomen obshchestvennoi refleksyy [Social advertisement as a phenomenon of community reflection]. Moscow: MHU [in Russian].
Pocheptsov, H. H.(1999). Kommunykatyve tekhnolohyy dvadtsatoho veka [Communication technologies of twenty century]. Moscow: Refl-buk; Kyiv: Vakler [in Russian].
Kapskoi, A. I., Pinchuk, I. M. & Tolstoukhova, S. V. (Eds.). (2000). Slovnyk-dovidnyk dlia sotsialnykh pedahohiv ta sotsialnykh pratsivnykiv [Dictionary for social pedagogues and social workers]. Kyiv [in Ukrainian].
Husak, N., Kabachenko, N., Nazaruk, V., Savchuk, K., Savchuk, O., Skoropada, L., Chornii, L (2013). Upravlinnia diialnistiu sotsialnykh sluzhb [Management of social services activities]. Kyiv [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Чернігівський національний технологічний університет,2015
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
1. Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).