СОЦІАЛЬНА РЕКЛАМНА ІНФОРМАЦІЯ ЯК ОДИН ІЗ АСПЕКТІВ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СОЦІАЛЬНОГО ПРАЦІВНИКА

Автор(и)

  • Любов Федорівна Лєскова Чернігівський національний технологічний університет, Ukraine
  • Юлія Вікторівна Шевченко Чернігівський національний технологічний університет, Ukraine

Ключові слова:

соціальна реклама, некомерційна реклама, рекламно-інформаційна технологія, робота з громадськістю

Анотація

У статті авторами представлені трактування поняття «соціальна реклама», обґрунтовано необхідність використання рекламно-інформаційних технологій соціальними працівниками у професійній діяльності, означено особливості інформування населення про діяльність соціальних служб та соціальних послугах.

Біографії авторів

Любов Федорівна Лєскова, Чернігівський національний технологічний університет

старший викладач

Юлія Вікторівна Шевченко, Чернігівський національний технологічний університет

старший викладач

Посилання

Vainola, R. Kh.(2008). Tekhnolohizatsiia sotsialno-pedahohichnoi roboty [Technology of social-pedagogical work]. S. O.Sysoievoi(Ed.). Kyiv: NPU imeni M.P.Drahomanova [in Ukrainian].

Zakon Ukrainy «Pro reklamu» [Law of Ukraine “on Advertisement”]. (n.d.). zakon2.rada.gov.ua. Retrieved from http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/270/96-vr [in Ukrainian].

Vainola, R. Kh.(2012). Mozhlyvosti reklamno-informatsiinykh tekhnolohii v profesiinii pidhotovtsi maibutnikh fakhivtsiv sotsialnoi sfery [Possibilities of advertising and information technologies in the training of future specialists in the social sphere]. Neperervna profesiina osvita: teoriia i praktyka - Continuing Professional Education: Theory and Practice, 3-4, 67-71[in Ukraini-an].

Hrybok, N. N.(2008). Sotsyalnaia reklama [Social advertisement]. Moscow: MHU [in Ukrainian].

Nykolaishvyly, H. H.(2008). Sotsyalnaia reklama: teoryia y praktyka [Social advertisement: theory and practice]. Moscow: Aspekt Press [in Ukrainian].

Obrytko, B. (2002). Reklama i reklamna diialnist [Advertisement and advertising activities]. Kyiv: MAUP [in Ukrainian].

Pyskunova, M. Y(2004). Sotsyalnaia reklama kak fenomen obshchestvennoi refleksyy [Social advertisement as a phenomenon of community reflection]. Moscow: MHU [in Russian].

Pocheptsov, H. H.(1999). Kommunykatyve tekhnolohyy dvadtsatoho veka [Communication technologies of twenty century]. Moscow: Refl-buk; Kyiv: Vakler [in Russian].

Kapskoi, A. I., Pinchuk, I. M. & Tolstoukhova, S. V. (Eds.). (2000). Slovnyk-dovidnyk dlia sotsialnykh pedahohiv ta sotsialnykh pratsivnykiv [Dictionary for social pedagogues and social workers]. Kyiv [in Ukrainian].

Husak, N., Kabachenko, N., Nazaruk, V., Savchuk, K., Savchuk, O., Skoropada, L., Chornii, L (2013). Upravlinnia diialnistiu sotsialnykh sluzhb [Management of social services activities]. Kyiv [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

СОЦІАЛЬНО-ГУМАНІТАРНІ ВИМІРИ СТАЛОГО РОЗВИТКУ СУСПІЛЬСТВА