МАРКЕТИНГ МАЛОГО БІЗНЕСУ: ОРГАНІЗАЦІЙНІ ПІДХОДИ ТА ОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІННЯ
Ключові слова:
маркетинг у малому бізнесі, управління маркетингом, організаційні підходи до побудови маркетингу, особливості малого бізнесуАнотація
В статті проведена оцінка організаційних підходів до впровадження маркетингової діяльності у малий бізнес. Визначено, що для поліпшення процесів управління маркетингом малий бізнес повинен здійснювати стратегічне планування та застосовувати сучасний інструментарій, який відповідає особливостям його діяльності.Посилання
Бревнов, А. А. Маркетинг малого предприятия : практическое пособие / А.А. Бревнов. – К. : ВИРА-Р, 1998 – 383 с.
Варналій, З. С. Мале підприємництво: основи теорії і практики / З. С. Варналій. – К. : Знання, КОО, 2001. – 277 с.
Ільюхіна, О. 6 варіантів побудови маркетингу у малому бізнесі [Електронний ресурс] / О. Ільюхіна. - Режим дос-тупу: http://blog.liga.net/user/oilyuhina/article/26122.aspx.
Клінков, М. 8 маркетингових стратегій малого бізнесу [Електронний ресурс] / М. Клінков. - Режим доступу: http://www.trn.ua/articles/125/.
Костусєв, О. О. Малий бізнес та формування конкурентного середовища / О. О. Костусєв // Формування ринкових відносин в Україні. – 2004. – №6. – С. 80-85.
Луцяк, В. В. Маркетинг малого виробничого підприємства : дисертація на здобуття наук. ступ. д.е.н., спеціаль-ність 08.00.04 / В. В. Луцяк. – Київ : НУХТ, 2017. – 473 с.
Показники структурної статистики по суб’єктах господарювання з розподілом за їх розмірами [Електронний ресурс] - Режим доступу: http://www.ukrstat.gov.ua/operativ/operativ2012/fin/osp/osp_u/osp_u.htm.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Чернігівський науковий часопис. Серія 1, Економіка і управління : електронний збірник наукових праць
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
1. Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).