MARKETING STRATEGIES IN THE CONTEXT OF ADAPTATION OF SMALL AND MEDIUM BUSINESS ENTERPRISES TO WTO CONDITIONS
Keywords:
marketing strategies; adaptation to WTO requirements; stages of strategy development; competitive advantagesAbstract
The article analyzes the positive and negative consequences of Ukraine accession to the WTO for domestic sectors of the economy and individual enterprises, taking into account the main macroeconomic indicators that characterize foreign economic activity. The main problems of adaptation for ten years of membership are outlined. The stages of developing a marketing strategy for companies to enter foreign markets in accordance with WTO requirements have been formed.
References
Ларіна, Я. С. Маркетингові стратегії розвитку підприємств аграрного сектору України: теорія, методологія, практика : автореф. дис. докт. экон. наук: 08.00.04 "Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності)" / Я. С. Ларіна ; Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України. – Київ, 2010. – 20 c.
Вступ до СОТ – це не свято, а постійний переговорний процес [Електронний ресурс]. – Режим доступу : https://www.radiosvoboda.org/a/24984675.html (дата звернення: 21.06.2018).
Те, чого ви, можливо, не знали про Україну [Електронний ресурс]. – Режим доступу : https://slavdelo.dn.ua/ 2018/10/16/251969/ (дата звернення: 17.07.2018).
Статистичний щорічник України за 2017 рік [Електронний ресурс] / за ред. І. Є. Вернера ; відп. за випуск О. А. Вишневська ; Державна служба статистики України. – Режим доступу : http://www.ukrstat.gov.ua. (дата звернення: 22.06.2017).
Регіони України. 2006 рік : стат. зб. : у 2-х ч. [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.ukrstat.gov.ua/. (дата звернення: 22.06.2017).
Україна в СОТ 10 років [Електронний ресурс]. – Режим доступу : https://me.gov.ua/Documents/Detail?lang=uk-UA&id=00055263-dcbf-405e-8d71-c7da7abaa3c9&title=UkrainaVSot10-Rokiv&isSpecial=true (дата звернення: 16.07.2018).
Hannah, L. Concentration in modern industry: Theory, Measurement and the UK Experience / L. Hannah, J. A. Ray. – London, 1977.
Ігнатьєва, І. А. Стратегічний менеджмент: теорія, методологія, практика: монографія / І. А. Ігнатьєва. – Київ : Знання України, 2005. – 250 с.
Ignatieva, І. А. New paradigms of strategic management of industrial enterprises under conditions of market transformations / І. А. Ignatieva, R. V. Yankovoy // Аctual problems of economics. – 2012. – № 127. – C. 157-164.
Downloads
Published
Issue
Section
License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
1. Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).