THE ROLE AND IMPORTANCE OF PSYCHOLOGY OF ADVERTISING AND PR IN PRACTICE OF BUILDING MODERN MARKETING COMMUNICATIONS

Authors

  • Olha Zyma Semen Kuznets Kharkiv National University of Economics, Ukraine
  • Yana Kushch Semen Kuznets Kharkiv National University of Economics, Ukraine
  • Daryna Arkhypova Semen Kuznets Kharkiv National University of Economics, Ukraine

Keywords:

PR; public relations; psychology of advertising and PR; marketing communications; marketing policy; interaction of advertising and PR; psychology of motivation; psychological effective- ness; social image

Abstract

Актуальність даної статті полягає в тому, що в ній проведено аналіз впливу особливостей психології реклами і PR на забезпечення ефективності побудови сучасних мар- кетингових комунікацій. Розглянуто теоретичні основи значення психічних процесів в рекла- мній і PR діяльності, представлені основні статистичні показники, що характеризують сту- пінь залежності ефективності маркетингової політики сучасної організації від психологічних факторів поведінки споживачів.
У статті розглядається механізм, який являє собою взаємодію реклами і PR, спрямоване на досягнення єдиного результату реалізацію товару або послуги і формування бажаного громадської думки про діяльність тієї чи іншої компанії.
В результаті вивчення цієї теми виявлені основні чинники в функціональному елементі механізму взаємодії реклами та PR, які вказують на пряму залежність економічної ефектив- ності роботи даного механізму від ефективності психологічного впливу окремих засобів рек- лами на свідомість людини.
Розглянуто основні методи, інструменти та технології для забезпечення позитивних ре- зультатів функціонування системи сучасних маркетингових комунікацій і усунення недоліків у формуванні політики організацій в сфері реклами і PR.
Результати дослідження можуть бути використані керівниками організацій для підвищен- ня ефективності маркетингової політики.

Author Biographies

Olha Zyma , Semen Kuznets Kharkiv National University of Economics

Candidate of Economic Sciences, Associate Professor, Associate Professor at the Department of Social Communication Management

Yana Kushch, Semen Kuznets Kharkiv National University of Economics

студентка факультету менеджменту і маркетингу

Daryna Arkhypova, Semen Kuznets Kharkiv National University of Economics

Student of the Faculty of Management and Marketing

References

Теоретические проблемы рекламы // Актуальные проблемы профессионального образования. - М., МГУКИ и МК0. - 1999.

Социально-психологические пути повышения эффективности рекламы товаров и услуг // Актуальные проблемы профессионального образования. - М., МГУКИ и МК0. - 1999.

Методика соціологічних і соціально-психологічних досліджень реклами // Актуальные проблемы профессионального образования. - М., МГУКИ и МК0. - 1999.

Викентьев И. Л. Приемы рекламы и Public Relations / И. Л. Викентьев. – СПб. : ТРИЗ-ШАНС, 2005. - 360 c.

Дзикевич, С.А. Эстетика рекламы: учебное пособие / С.А. Дзикевич. – М. : Гардарики, 2004. – 232 с. 6. Крылов И. В. Теория и практика рекламы в России / И. В. Крылов. – М.: Центр, 2006. – 670 с.

Линдстром Мартин. Buyology увлекательное путешествие в мозг современного потребителя / Мартин Линдст- ром; пер. с англ. Е. Фалюк. - М. : Эксмо, 2010. – 240 с.

Зарецкая, Е. Н. Психология рекламы [Электронный ресурс] / Е. Н. Зарецкая // Пси-фактор: информ.-ресурсный центр практ. психологии. - [Б. м], 2002. - Режим доступа: http://psyfactor.org/lib/psyrecl.htm.

Психология рекламы и PR-воздействия [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://bipars.ru/stati/reklama.- PR/psihologiya-reklamyi-i-PR-vozdeystviya.

Published

2021-05-18

Issue

Section

INNOVATIONS