MODERN MARKETING AND INFORMATIONAL TECHNOLOGIES IN THE ACTIVITIES OF THE MODERN ENTERPRISE
Keywords:
marketing; marketing activity; internet marketing; marketing complex; marketing system of the enterpriseAbstract
In the article the features of marketing activity of modern industrial enterprises are con- sidered. The formation of the era of the information society provides for restructuring in the adoption of managerial decisions for the management of enterprises. Stable functioning in the market is impossi- ble without concerted and gradual marketing actions. Under these conditions, the issue of solving the problems of obtaining, collecting, accumulation, analysis, streamlining and rational use of a significant amount of operational and reliable information for decision-making associated with various marketing functions becomes an issue of increasing relevance. The possibilities of introduction of modern infor- mation technologies in marketing and other economic activity are determined.
References
Голубков, Е. П. Маркетинговые исследования: теория, методология и практика / Е. П. Голубков. – М. : Из–дво „Финпресс”, 2003. – 496 с.
Дик, В. В. Электронная коммерция / В. В. Дик, М. Г. Лужецкий, А. Э. Родионов. – М. : Московская финансово- промышленная академия, 2005. – 376 с.
Котлер, Ф. Маркетинг менеджмент. Экспресс-курс / Ф. Котлер; под ред. С. Г. Божук [пер. с англ.]. – [2-е изд.]. – СПб. : Питер, 2006. – 464 с.
Успенский, И. В. Интернет как инструмент маркетинга / И. В. Успенский. – СПб. : БХВ-Санкт-Петербург, 1999. – 256 с.
Адаптація соціального медіа маркетингу до ринку послуг в Україні / О. М. Ніфатова // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. – 2016. – №2(97). – С. 87-95.
Птащенко, О. В. Інтернет-маркетинг в системі управління збутом підприємства / О. В. Птащенко // Управління розвитком. – 2013. – №2 (142). – С. 81-83.
Птащенко, О. В. Підвищенні ефективності збутової політики підприємства через використання Інтернет- маркетингу / О. В. Птащенко // Кримський економічний вісник, науковий журнал. –2013. – №2 (03) Частина ІІ. – С. 113-117.
Птащенко, О. В. Особливості інтернет-маркетингу / О. В. Птащнеко, Д. Д. Лисицька, Д. О. Амєров // Науковий журнал «Соціально-економічний розвиток регіонів в контексті міжнародної інтеграції». –2016. – №20 (9). – Том 1. - 2016. – С. 69-71.
Downloads
Published
Issue
Section
License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
1. Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).