РОЛЬ І ЗНАЧЕННЯ ПСИХОЛОГІЇ РЕКЛАМИ В ПРАКТИЦІ ПОБУДОВИ СУЧАСНИХ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ

Автор(и)

  • Ольга Зима Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця, Ukraine
  • Яна Кущ Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця, Ukraine
  • Дарина Архипова Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця, Ukraine

Ключові слова:

PR; зв'язки з громадськістю; психологія реклами та PR; маркетингові ко- мунікації; маркетингова політика; взаємодія реклами і PR; психологія мотивацій; психологічна ефективність; соціальний імідж

Анотація

Актуальність даної статті полягає в тому, що в ній проведено аналіз впливу особливостей психології реклами і PR на забезпечення ефективності побудови сучасних мар- кетингових комунікацій. Розглянуто теоретичні основи значення психічних процесів в рекла- мній і PR діяльності, представлені основні статистичні показники, що характеризують сту- пінь залежності ефективності маркетингової політики сучасної організації від психологічних факторів поведінки споживачів.
У статті розглядається механізм, який являє собою взаємодію реклами і PR, спрямоване на досягнення єдиного результату реалізацію товару або послуги і формування бажаного громадської думки про діяльність тієї чи іншої компанії.
В результаті вивчення цієї теми виявлені основні чинники в функціональному елементі механізму взаємодії реклами та PR, які вказують на пряму залежність економічної ефектив- ності роботи даного механізму від ефективності психологічного впливу окремих засобів рек- лами на свідомість людини.
Розглянуто основні методи, інструменти та технології для забезпечення позитивних ре- зультатів функціонування системи сучасних маркетингових комунікацій і усунення недоліків у формуванні політики організацій в сфері реклами і PR.
Результати дослідження можуть бути використані керівниками організацій для підвищен- ня ефективності маркетингової політики.

Біографії авторів

Ольга Зима, Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця

кандидат економічних наук, доцент, доцент кафедри управління соціальними комунікаціями

Яна Кущ, Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця

студентка факультету менеджменту і маркетингу

Дарина Архипова, Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця

студентка факультету менеджменту і маркетингу

Посилання

Теоретические проблемы рекламы // Актуальные проблемы профессионального образования. - М., МГУКИ и МК0. - 1999.

Социально-психологические пути повышения эффективности рекламы товаров и услуг // Актуальные проблемы профессионального образования. - М., МГУКИ и МК0. - 1999.

Методика соціологічних і соціально-психологічних досліджень реклами // Актуальные проблемы профессионального образования. - М., МГУКИ и МК0. - 1999.

Викентьев И. Л. Приемы рекламы и Public Relations / И. Л. Викентьев. – СПб. : ТРИЗ-ШАНС, 2005. - 360 c.

Дзикевич, С.А. Эстетика рекламы: учебное пособие / С.А. Дзикевич. – М. : Гардарики, 2004. – 232 с. 6. Крылов И. В. Теория и практика рекламы в России / И. В. Крылов. – М.: Центр, 2006. – 670 с.

Линдстром Мартин. Buyology увлекательное путешествие в мозг современного потребителя / Мартин Линдст- ром; пер. с англ. Е. Фалюк. - М. : Эксмо, 2010. – 240 с.

Зарецкая, Е. Н. Психология рекламы [Электронный ресурс] / Е. Н. Зарецкая // Пси-фактор: информ.-ресурсный центр практ. психологии. - [Б. м], 2002. - Режим доступа: http://psyfactor.org/lib/psyrecl.htm.

Психология рекламы и PR-воздействия [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://bipars.ru/stati/reklama.- PR/psihologiya-reklamyi-i-PR-vozdeystviya.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-05-18