ОСОБЛИВОСТІ СТВОРЕННЯ БРЕНДУ ПІДПРИЄМСТВА

Автор(и)

  • Антон Петрович Салюк Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця, Ukraine

Ключові слова:

маркетингові інструменти; бренд; брендінг; формування бренда; торгова марка

Анотація

В роботі розглянуто основні особливості формування та просування бренда підприємства, визначено основні маркетингові інструменти необхідні для становлення та просування бренду на ринку. Перевагами поданої послідовності етапів є тісне поєднання про- цесу формування бренда з процесом створення нового продукту, а також значна деталізація дій щодо виявлення незадоволених потреб на ринку та генерації ідей нового товару і визна- чення сутності бренда, що створюється та виводиться на ринок.

Біографія автора

Антон Петрович Салюк , Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця

фахівець І категорії відділу маркетингу та корпоративних комунікацій

Посилання

Аакер, Д. А. Бренд-лидерство : новая концепция брендинга / Д. А. Аакер, Э. Йохимштайлер. – М. : И. Д. Гребенни- кова, 2003. – 380 с.

Бакаева, В. В. Позиционирование торговых марок / В. В. Бакаева, Ю. В. Терентьев // Маркетинг. – 2007. – № 4 (95). – С. 50–58.

Дідківська Л. Розвиток власних торгових марок у конкурентному процесі / Л. Дідківська // Маркетинг в Україні. – 2007. – № 2. – С. 30–35.

Капферер, Ж.-Н. Бренд навсегда: создание, развитие, поддержка ценности бренда / Жан-Ноэль Капферер ; [пер. с англ. Е. В. Виноградовой ; под общ. ред. В. Н. Домнина]. – М. : Вершина, 2007. – 448 с.

Келлер, К. Л. Стратегический бренд-менеджмент : создание, оценка и управление марочным капиталом / К. Л. Келлер. – [2-е изд.]. : [пер. с англ.]. – М. : Издательский дом «Вильямс», 2005. – 704 с.

Котлер, Ф. Маркетинговий менеджмент : навч. посіб. / Ф. Котлер, К.Л. Келлер, А.Ф. Павленко та ін. : К. : Вид. „Хімджест”, 2008. – 288 с.

Ле Пла Ф. Дж. Интегрированный брендинг / Дж. Ф. Ле Пла, Л. М. Паркер; пер. с англ. под ред. С. Г. Божук. – СПб. : Издательский Дом «Нева»;М.:»ОЛМА-ПРЕСС Инвест», 2003. – 320 с.

Темпорал, П. Эффективный бренд-менеджмент / П. Темпорал; пер. с англ. под ред.С. Г. Божук. – СПб. : Издательский Дом «Нева», 2003. – 320 с.

Щербак, В. Г. Управління торговою маркою в механізмі товарної інноваційної політики підприємства : монографія / В. Г. Щербак, Г. О. Холодний, О. В. Птащенко та ін. – Х. : Вид. ХНЕУ, 2013. – 252 с. (Укр. мов.)

Ястремська, О. М. Бренди промислових підприємств: формування та ефективність використання : монографія / О. М. Ястремська, О. М. Тімонін, К. О. Тімонін. – Х. : Вид. ХНЕУ, 2013. – 244 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-05-18