СУЧАСНІ МАРКЕТИНГОВІ ТА ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ДІЯЛЬНОСТІ СУЧАСНОГО ПІДПРИЄМСТВА

Автор(и)

  • Сергій Родіонов Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця, Ukraine
  • Валерія Чепела Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця, Ukraine
  • Євгенія Морозова Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця, Ukraine

Ключові слова:

маркетинг; маркетингова діяльність; інтернет-маркетинг; маркетинго- вий комплекс; маркетингова система підприємства

Анотація

У статті розглянуто особливості маркетингової діяльності сучасних промис- лових підприємств. Формування ери інформаційного суспільства забезпечує перебудову в прийнятті управлінських рішень для керівництва підприємств. Стабільне функціонування на ринку неможливе без узгоджених та поступових маркетингових дій. За таких умов все більш актуальним стає питання вирішення задач отримання, збору, накопичення, аналізу, упоряд- кування та раціонального використання значного обсягу оперативної і достовірної інформа- ції для прийняття рішень, пов'язаних з різними функціями маркетингу. Визначено можливості впровадження сучасних інформаційних технологій у маркетингову та іншу господарську дія- льність.

Біографії авторів

Сергій Родіонов, Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця

викладач кафедри економіки і маркетингу

Валерія Чепела, Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця

студентка факультету економіки і права

Євгенія Морозова, Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця

студентка факультету економіки і права

Посилання

Голубков, Е. П. Маркетинговые исследования: теория, методология и практика / Е. П. Голубков. – М. : Из–дво „Финпресс”, 2003. – 496 с.

Дик, В. В. Электронная коммерция / В. В. Дик, М. Г. Лужецкий, А. Э. Родионов. – М. : Московская финансово- промышленная академия, 2005. – 376 с.

Котлер, Ф. Маркетинг менеджмент. Экспресс-курс / Ф. Котлер; под ред. С. Г. Божук [пер. с англ.]. – [2-е изд.]. – СПб. : Питер, 2006. – 464 с.

Успенский, И. В. Интернет как инструмент маркетинга / И. В. Успенский. – СПб. : БХВ-Санкт-Петербург, 1999. – 256 с.

Адаптація соціального медіа маркетингу до ринку послуг в Україні / О. М. Ніфатова // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. – 2016. – №2(97). – С. 87-95.

Птащенко, О. В. Інтернет-маркетинг в системі управління збутом підприємства / О. В. Птащенко // Управління розвитком. – 2013. – №2 (142). – С. 81-83.

Птащенко, О. В. Підвищенні ефективності збутової політики підприємства через використання Інтернет- маркетингу / О. В. Птащенко // Кримський економічний вісник, науковий журнал. –2013. – №2 (03) Частина ІІ. – С. 113-117.

Птащенко, О. В. Особливості інтернет-маркетингу / О. В. Птащнеко, Д. Д. Лисицька, Д. О. Амєров // Науковий журнал «Соціально-економічний розвиток регіонів в контексті міжнародної інтеграції». –2016. – №20 (9). – Том 1. - 2016. – С. 69-71.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-05-18

Номер

Розділ

ЕКОНОМІКА ТА УПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНИМ ГОСПОДАРСТВОМ