СУЧАСНІ МАРКЕТИНГОВІ ТА ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ДІЯЛЬНОСТІ СУЧАСНОГО ПІДПРИЄМСТВА
Ключові слова:
маркетинг; маркетингова діяльність; інтернет-маркетинг; маркетинго- вий комплекс; маркетингова система підприємстваАнотація
У статті розглянуто особливості маркетингової діяльності сучасних промис- лових підприємств. Формування ери інформаційного суспільства забезпечує перебудову в прийнятті управлінських рішень для керівництва підприємств. Стабільне функціонування на ринку неможливе без узгоджених та поступових маркетингових дій. За таких умов все більш актуальним стає питання вирішення задач отримання, збору, накопичення, аналізу, упоряд- кування та раціонального використання значного обсягу оперативної і достовірної інформа- ції для прийняття рішень, пов'язаних з різними функціями маркетингу. Визначено можливості впровадження сучасних інформаційних технологій у маркетингову та іншу господарську дія- льність.
Посилання
Голубков, Е. П. Маркетинговые исследования: теория, методология и практика / Е. П. Голубков. – М. : Из–дво „Финпресс”, 2003. – 496 с.
Дик, В. В. Электронная коммерция / В. В. Дик, М. Г. Лужецкий, А. Э. Родионов. – М. : Московская финансово- промышленная академия, 2005. – 376 с.
Котлер, Ф. Маркетинг менеджмент. Экспресс-курс / Ф. Котлер; под ред. С. Г. Божук [пер. с англ.]. – [2-е изд.]. – СПб. : Питер, 2006. – 464 с.
Успенский, И. В. Интернет как инструмент маркетинга / И. В. Успенский. – СПб. : БХВ-Санкт-Петербург, 1999. – 256 с.
Адаптація соціального медіа маркетингу до ринку послуг в Україні / О. М. Ніфатова // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. – 2016. – №2(97). – С. 87-95.
Птащенко, О. В. Інтернет-маркетинг в системі управління збутом підприємства / О. В. Птащенко // Управління розвитком. – 2013. – №2 (142). – С. 81-83.
Птащенко, О. В. Підвищенні ефективності збутової політики підприємства через використання Інтернет- маркетингу / О. В. Птащенко // Кримський економічний вісник, науковий журнал. –2013. – №2 (03) Частина ІІ. – С. 113-117.
Птащенко, О. В. Особливості інтернет-маркетингу / О. В. Птащнеко, Д. Д. Лисицька, Д. О. Амєров // Науковий журнал «Соціально-економічний розвиток регіонів в контексті міжнародної інтеграції». –2016. – №20 (9). – Том 1. - 2016. – С. 69-71.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
![Creative Commons License](http://i.creativecommons.org/l/by-nc/4.0/88x31.png)
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
1. Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).