ЛІНГВІСТИЧНІ ОСНОВИ СОЦІОКУЛЬТУРНИХ ПРИНЦИПІВ ЕКОНОМІЧНОЇ ВЗАЄМОДІЇ В ГЛОБАЛЬНІЙ СИСТЕМІ КООРДИНАТ
Ключові слова:
лінгвістика, мовна комунікація, соціокультурні принципи, економічна реальність, людина, глобалізаціяАнотація
У запропонованій публікації здійснюється спроба концептуалізації лінгвістичних основ соціокультурних принципів економічних відносин в контексті інтеграції українського суспільства в світове господарство у ХХІ столітті. Активне використання в сучасних наукових дослідженнях культурологічних та герменевтичних методик як соціокогнітивного феномену стимулювало процес пошуку й обґрунтування таких понятійних структур, які б дозволяли зафіксувати реальну багатомірність соціально - економічних наук, їх заглиблення у конкретні способи виробництва та історичні контексти. Розглядаючи мовну реальність соціально-економічного буття у формі тексту, головним об’єктом дослідження ми залишаємо людину, в такий спосіб формується оригінальний текст сучасної економічно-господарської культури, який включає світогляд людей та особливості соціокультурних принципів їх взаємодії, своєрідну знакову систему у вигляді фіксованої інформації.Посилання
Барт, Р. Смерть автора / Р. Барт // Избранные работы: Семиотика. Поэтика. - М. : Прогресс, 1994. – С. 384–391.
Кримський, С.Б. Запити філософських смислів / С.Б. Кримський. – К. : Вид. ПАРАПАН, 2003. – 240 с.
Леви-Стросc, К. Структурная антропология / К. Леви-Стросс; [пер. с фр.] – М. : Наука, 1985. – 536 с.
Лук’янець, В. С. Науковий світогляд на зламі століть: монографія / В. С. Лук’янець, О. М. Кравченко, Л. В. Озадовська [та ін.]. – К. : Вид. ПАРАПАН, 2006. – 288 с.
Соссюр, Ф. Труды по языкознанию / Ф. Соссюр. – М. : Прогресс, 1977. – 695 с.
Brown, V. The Economy as Text // New Directions in Economic Methodology / R. Backhouse (ed.). London : Routledge, 1994. – P. 368–382.
Grimm, T. L’Origine du language, Paris, 1859. - 178 p.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Чернігівський національний технологічний університет,2015
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
1. Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).