СОЦІАЛЬНИЙ ДОСВІД ФОРМУВАННЯ ІННОВАЦІЙНОЇ КОНФІГУРАЦІЇ СУЧАСНИХ ЗНАНЬ

Автор(и)

  • Марина Анатоліївна Лукашук Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова, Україна

Ключові слова:

знання, людина, суспільство, наука, конфігурація сучасних знань, компетенції, інноваційні процеси, соціальний досвід

Анотація

Нова конфігурація сучасної системи знань – це злагоджене поєднання можливостей, компетенцій, як матеріальних, так і невидимих ресурсів, цінностей та прагнень ефективної результативності, яких вона намагається досягти в майбутньому за рахунок синергійних конфігурацій.

Біографія автора

Марина Анатоліївна Лукашук, Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова

аспірантка

Посилання

Біла книга національної освіти України / Т. Ф. Алєксєєнко, В. М. Аніщенко, В. Г. Кремень [та ін.]; за заг. ред. В. Г. Кременя. - Київ: Інформаційні системи, 2010. - 340 с.

Герасимова, Е. М. Економічне знання у дискурсі становлення глобалізованого світу: соціально-філософський аналіз: моногр. / Е. М. Герасимова. - Чернігів : ЧДІЕУ, 2008. - 336 с.

Грубіч, Д. Ю. Педагогічні інновації в освіті: поняття та сутність / Д. Ю. Грубіч // Педагогіка та психологія. - 2011. - Вип. 40 (1). - С. 34-39.

Кримський, С. Б. Запити філософських смислів / С. Б. Кримський. - Київ: Вид. ПАРАПАН, 2003. - 240 с.

Панфілова, Я. О. Суб’єкт в освіті: класична та некласична парадигми / Я. О. Панфілова // Вісник Національного університету "Юридична академія України імені Ярослава Мудрого". Серія : Філософія, філософія права, політологія, соціологія. - 2014. - № 4. - С. 91-99.

Ратовська С. В. Теоретичні засади впровадження освітніх інновацій у вищих педагогічних навчальних закладах / С. В. Ратовська // Проблеми сучасної педагогічної освіти. Педагогіка і психологія. - 2013. - Вип. 38 (2). - С. 235-246.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ТА ПЕДАГОГІЧНІ ДЕТЕРМІНАНТИ І ЦІННІСНІ ОРІЄНТИРИ СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ