ТЕРМІНОЛОГІЧНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ФАХІВЦЯ З ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ – ЗАПОРУКА УСПІШНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Автор(и)

  • Володимир Володимирович Черняков Чернігівський національний технологічний університет, Україна
  • Олександр Михайлович Дудоров Чернігівський національний технологічний університет, Україна
  • Володимир Петрович Самійленко Чернігівський національний технологічний університет, Україна

Ключові слова:

фахівець з фізичного виховання, термінологічна компетентність, гімнастична термінологія

Анотація

Вивчення термінологічної компетентності фахівця з фізичного виховання як важливої складової його професійної компетентності обумовлене застосуванням єдиного підходу до використання гімнастичної термінології у фаховій діяльності відповідно до вимог, що висуваються до неї. Уніфікація термінологічної компетентності фахівця з фізичного виховання дозволить підвищити рівень професійної компетентності та професійно-педагогічного саморозвитку, забезпечити стабільну результативну фахову діяльність.

Біографії авторів

Володимир Володимирович Черняков, Чернігівський національний технологічний університет

кандидат педагогічних наук, доцент

Олександр Михайлович Дудоров, Чернігівський національний технологічний університет

старший викладач

Володимир Петрович Самійленко, Чернігівський національний технологічний університет

старший викладач

Посилання

Айунц, В. І. Основи методики викладання гімнастики: навч. посібник / В. І. Айунц, Д. Р. Мельничук. – Житомир: Видавництво Житомирського державного університету імені Івана Франка, 2010. – С. 9, 34.

Арефьєв, В. Г. Теорія та методика викладання гімнастики / В. Г. Арефьєв, В. Ф. Шегімага, І. А. Терещенко.

Кам’янець-Подільський: ПП „Видавництво ”ОІЮМ”, 2012. – С. 39, 57, 64, 88.

Глосарій основних термінів рухової анімації в фізичному вихованні: метод. вказівки / уклад. О. І. Четчикова, В. І. Протоковило. – Х. : ХНАМГ, 2012. – С. 18, 25, 28.

Ковальчук, Н. М. Загальнорозвивальні вправи та їх конструювання: [навч. посіб. для студ. вищих навч. закл.]

Н. М. Ковальчук, В. І. Санюк. – Луцьк : РВВ „Вежа” Волин. нац. ун-ту ім. Лесі України, 2007. – С. 28-29.

Коломоєць, Г. А. Учитель-практик, новатор професіонал / Г. А. Коломоєць, А. А. Ребрина // Фізичне виховання

сучасній школі. – 2012. – №2. – С. 29-33.

Присяжнюк, С. І. Уроки фізичної культури у 4 класі / С. І. Присяжнюк // Фізичне виховання в сучасній школі.

– №3. – С. 18-19.

Рябчиков, А. И. Словарь терминов гимнастики и основ хореографии / А. И. Рябчиков, Ж. Е. Фирилева. – СПб.: ДЕТСТВО-ПРЕСС, 2009. – С. 232, 234.

Черняков, В. В. Гімнастична термінологія: [навч. посібник] / В. В. Черняков, М. М. Желізний, Т. С. Литвин.

Чернігів : ЧНПУ, 2016. – 128 с.

Шиян, Б. М. Методика викладання спортивно-педагогічних дисциплін у вищих навчальних закладах фізичного виховання і спорту: навч. посіб. / Б. М. Шиян, В. Г. Папуша. – Харків : «ОВС», 2005. – С. 51, 157.

Шолопак, П. В. Легка атлетика у вищих навчальних закладах: навч.-метод. посіб. / П. В. Шолопак, Л. Ф. Шолопак. – Рівне : НУВГП, 2010. – С. 29, 42, 45..

##submission.downloads##

Номер

Розділ

СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ТА ПЕДАГОГІЧНІ ДЕТЕРМІНАНТИ І ЦІННІСНІ ОРІЄНТИРИ СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ