ОБҐРУНТУВАННЯ СТРАТЕГІЇ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА З МЕТОЮ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ ЙОГО ДІЯЛЬНОСТІ

Автор(и)

  • Ганна Володимирівна Жосан Херсонський національний технічний університет, Ukraine

Ключові слова:

соціальна відповідальність підприємства, результативність діяльності підприємства, стратегії, квадранти, напрями

Анотація

В статті обґрунтовано стратегії соціальної відповідальності підприємства з метою забезпечення результативності його діяльності. Розроблено напрями підвищення соціальної відповідальності підприємства за компонентами. Побудовано матрицю «Соціальна-відповідальність – Результативність діяльності» за квадрантами. Визначено характеристики кожного з чотирьох квадрантів.

Біографія автора

Ганна Володимирівна Жосан, Херсонський національний технічний університет

кандидат економічних наук

Посилання

Жосан Г. В. Розрахунок загальних показників соціальної відповідальності підприємства за складовими / Г. В. Жо-сан // Зб. наук. пр. «Фінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії та практики», Харків: ХІБС УБС НБУ. – 2014. – Випуск 1(16) /2014. – С. 288-300.

Жосан А. В. Анализ индексов социальной ответственности предприятия / А. В. Жосан // Украйна – България –Европейски Съюз: съвременно състояние и перспективи. Сборник с доклади от международна научна конференция. (България, Украйна, г. Варна – г. Херсон, 12-18 септември 2013 г.). – Варна – Херсон: Издательство «Наука и икономика», 2013. – С. 48-51.

Жосан А. В. Методические подходы к оценке уровня социальной ответственности предприятия / А. В. Жосан // Инновационные технологии в экономическом бизнес-образовании: сборник научных статей ІІ Международного весенне- го форума (Беларусь, г. Гомель, 21-24 мая 2013 г. – Гомель: учреждение образования «Белорусский торгово-экономический университет потребительской кооперации», 2013. – Ч.2. – С. 134-139.

Жосан А. В. Оценка влияния социальной ответственности на результативность деятельности предприятия /А. В. Жосан, В. Я. Башкатова, Е. В. Трухачева // Актуальные проблемы инновационного развития экономи-ки: Материалы международной научно-практической конференции профессорско-преподавательского состава и аспирантов. 9–10 апреля 2014 года: В 3 ч. – Белгород: Издательство БУКЭП, 2014. – Ч. 2. – С. 182-187.

Жосан А. В. Оценка социальной ответственности предприятия: критерии и показатели / Т. Ф. Тарасова ,А. В. Жосан, В. Я. Башкатова // Вестник Белгородского университета кооперации, экономики и права: Международный научно-теоретический журнал. Белгород. – 2014. – № 2(50). – С. 120-127.

Жосан Г. В. Визначення індивідуальних показників соціальної відповідальності підприємства на основі експертних оцінок / Г. В. Жосан // Наукові праці Південного філіалу Національного університету біоресурсів і природокористування України «Кримський агротехнологічний університет»: Економічні науки. –2014. – Вип. 159. – С. 397-403.

CSR-Review. Главный аналитический медиа-портал о социальной ответственности [Электронный ресурс]. – Режим доступу: http://www.csr-review.net/index/nacionalnaya-strategiya-korporativnoy.html.

Korchevska L. Social Responsibility as a Contextual Component of the Enterprise Economic Security [Electronic resourсe] / L. Korchevska, G. Zhosan, S. Kavun // Journal of Finance and Economics. – 2013. – Vol. 1, No. 4. – Р. 95-104. -Access mode: http://pubs.sciepub.com/jfe/1/4/6.

Zhosan G. Calculation of the Generalizing Indicator of Productivity of the Enterprises Activity Based on the Matrix-Rank Approach [Electronic resourсe]. / G. Zhosan, S. Kavun // Journal of Finance and Economics, vol. 2, no. 6 (2014): 202-209. doi: 10.12691/jfe-2-6-1. - Access mode: http://pubs.sciepub.com/jfe/2/6/1/index.html.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

ЕКОНОМІКА ТА УПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНИМ ГОСПОДАРСТВОМ