ХОЛІСТИЧНИЙ ПІДХІД В УПРАВЛІННІ ЕКОНОМІЧНОЮ БЕЗПЕКОЮ ПІДПРИЄМСТВА
Ключові слова:
безпека; управління; холістичний підхід; система; загрозаАнотація
Забезпечення ефективного функціонування та розвиток українських підприємств потребує формування безпечних умов, що можливе завдяки застосуванню холістичного підходу в управління їх економічною безпекою.
Холістичний підхід формує необхідне підґрунтя для удосконалення забезпечення економічної безпеки підприємства через поєднання цілісності процесу розроблення та реалізації захисних заходів стосовно усіх функціональних складових із необхідною конкретизацію виконання завдань кожним працівником підприємства як найменшої складової системи економічної безпеки.
Посилання
Булах, І. В. Поняття соціально-відповідального маркетингу / І. В. Булах, Г. А. Какуніна, О. О. Черних // Вісник Хмельницького національного університету. Серія: Економічні науки. – 2010. – № 5. – Т. 4. – С. 67-70.
Двуліт, З. П. Сутнісна характеристика та основні принципи холістичного управління [Електронний ресурс] / З. П. Двуліт, Н. В. Стасів, Р. М. Терно // Ефективна економіка. – 2019. – № 3. – Режим доступу : www.economy.nayka.com.ua. (дата звернення: 04.11.2019)
Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : монографія / за ред. С.М. Ілляшенка. – Суми : ВТД «Університетська книга», 2008. – 615 с.
Козлова, О. А. Теория и методология формирования рынка органической продовольственной продукции на основе холистического маркетинга : автореф. дис. на соискание науч. степени д-ра экон. наук : 08.00.05 / О. А. Козлова. - Омск, 2011. – 43 с.
Котлер, Ф. Маркетинговий менеджмент : підручник / Ф. Котлер, К. Л. Келлер,. А. Ф. Павленко. – Київ : Хімджест, 2008. – 720 с.
Миллер, Дж. Холистическое образование: педагогика предчувствия тетрадь [Электронный ресурс] / Дж. Миллер ; пер. Н. Октябрѐвой // Политика образования. – 2002. – Вып. 3; № 50. – Режим доступа: http://ps.1september. ru/article.php?ID=200105607 (дата звернення: 04.11.2019).
Обліково-аналітичне забезпечення управління економічною безпекою підприємства : монографія / за заг. ред. А. М. Штангрета. – Львів : Укр. акад. друкарства, 2017. – 276 с.
Семеняк, І. В. Основні тенденції розвитку сучасного менеджменту маркетингу / І. В. Семеняк, В. А. Євтушенко // Вестник Харьковского национального университета «ХПИ». – 2010. – № 5. Тем. вып. «Технический прогресс и эффективность производства». – С. 146-156. 9. Снігур, Х. А. Холістична модель управління персоналом / Х. А. Снігур // Економіка та держава. – 2016. – № 12. – С. 47-50.
Тофтул, М. Г. Сучасний словник з етики : словник [Електронний ресурс] / М. Г. Тофтул. – Житомир : ЖДУ ім. І. Франка, 2014. – 416 с. – Режим доступу : http://eprints.zu.edu.ua/11783/1/%D0%B5%D1%82%D0%B8%D0%BAa-1.pdf (дата звернення: 04.11.2019).
Уфимцев, Р. Эффект бабочки в маркетинге / Р. Уфимцев // &Стратегии. – 2006. – № 8. – С. 45-52.
Цофнас, А. Ю. Гносеология : учеб. пособ. / А. Ю. Цофнас. – Одесса : Наука итехника, 2011. – 248 с.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
1. Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).