ПРИНЦИПИ ВИКОРИСТАННЯ СУЧАСНИХ ІНФОРМАЦІЙПРИНЦИПИ ВИКОРИСТАННЯ СУЧАСНИХ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНАКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ

Автор(и)

  • Олена Афанасьєва Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця, Ukraine
  • Валерія Кошарна Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця, Ukraine
  • Ганна Гаража Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця, Ukraine

Ключові слова:

маркетинг освіти; освітні бренди; інформаційні технології; інформаційні технології в освіті; освітні комунікації; інноваційний маркетинг освіти

Анотація

В роботі розглянуто основні особливості використання інформаційного ін- струментарію при просуванні освітнього бренду на ринку. Подано докладний опис складових маркетингу освіти, які доцільно використовувати вищому навчальному закладу для підтрим- ки своєї конкурентоспроможності на ринку надання освітніх послуг. Розглянуто основні кому- нікаційні інструменти, які доцільно використовувати освітнім закладам для просування свої послуг.
Засоби масової комунікації забезпечують сучасним освітнім закладам можливість публічно представляти свої позиції, знаходити та об’єднувати однодумців, чітко формулювати та представляти в громадській думці свої інтереси, залучати абітурієнтів, меценатів, спонсорів.
Створення іміджу освітнього закладу націлюється на те, щоб представники як зовнішніх, так і внутрішніх груп громадськості побачили в образі вищого навчального закладу ті якості, якими мав би володіти ідеальний ЗВО.

Біографії авторів

Олена Афанасьєва, Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця

старший викладач кафедри управління соціальними комунікаціями

Валерія Кошарна, Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця

студентка факультет менеджменту і маркетингу

Ганна Гаража, Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця

студентка факультету менеджменту і маркетингу

Посилання

Дойль, П. Маркетинг, ориентированный на стоимость / П. Дойль. – СПб. : Питер, 2001. – 480 с.

Котлеp, Ф. Маpкетинговий менеджмент : навч. посіб. / Ф. Котлеp, К. Л. Келлеp, А. Ф. Павленко та ін. – К. : Вид. „Хімджест”, 2008. – 288 с.

Каверина, Е. А. Организация рекламной деятельности вуза : уч. пособие / Е. А. Каверина. – СПб. : Книжный дом, 2007. – 184 с.

Назимко, А. Е. Событийный маркетинг: руководство для заказчиков и исполнителей / А. E. Назимко. – М.; СПб. : Вершина, 2007. – 223 с.

Сирош, В. Event-маркетинг: эффект присутствия [Електронный ресурс] / В. Сирош // Международная маркетинговая группа. – Режим доступа: http://www.marketing-ua.com/arti-cles.php?articleld=859.

Сондер, М. Ивент-менеджмент: организация развлекательных мероприятий. Техники, идеи, стратегии, методы / М. Сондер; пер. с англ. – М.; СПб. : Вершина, 2006. – 543 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-05-18