РОЛЬ КОМУНІКАЦІЙНОГО УПРАВЛІННЯ В СТРАТЕГІЧНІЙ СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ВНЗ

Автор(и)

  • Ольга Гарафонова ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»; , Ukraine
  • Роман Янковой Київського інституту бізнесу та технологій, Ukraine https://orcid.org/0000-0001-6609-1951

Ключові слова:

управління комунікацією; комунікаційні процеси; система зв'язку; підприєм- ство; система управління

Анотація

Уточнено сутність комунікаційного менеджменту, обґрунтовано важливість ролі комунікаційного менеджменту на підприємстві, визначено його функції.

Біографії авторів

Ольга Гарафонова , ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»;

доктор економічних наук, професор

Роман Янковой , Київського інституту бізнесу та технологій

кандидат економічних наук, доцент

Посилання

Bebik, V. M. (2005). Information and communication management in a global society: psychology, technology, technology of public relations. Kyiv: MAUP [in English].

Zverintsev, A. B. (1997). Communications Management: Workbook Manager PR. 2nd ed., Corrected. Saint Petersburg: UNION [in English].

Orlova, T. M. (2002). Communication Management in the Management of Economic Systems. Moscow: Publishing house of the ReGs [in English].

Prus, L. R. (2009). Communication Management. Visnyk Khmelnitsky National University. Economic sciences, 1, 38-41 [in English].

Shpak, N. O. (2011). Fundamentals of Communication Management of Industrial Enterprises. Lviv: Lviv Polytechnic Publishing House [in English].

Spivak, V. A. (2002). Modern business communication. Saint Petersburg: Piter [in English].

Stadnyk, V. V., Yokhana, M. A. (2003). Management. Kyiv: Academic Edition [in English].

Sergey, A. V. (2006). Management. 3rd ed. Kyiv: Knowledge [in English].

Millner, B. Z. (2003). Theory of the organization. Moscow: Izd. "INFRA M" [in English].

Khmil, F. I. (1995). Management. Kyiv: Higher school [in English].

Girchenko, T. D., Dubovik, O. V. (2007). Marketing. Kyiv: "INCOS", Center for Educational Literature [in English].

Zhigailo, N. (2012). Communicative management. Lviv: Ivan Franko National University of Lviv [in English].

Yalovegha, N. I. Principles of the use of basic communication tools in the activities of enterprises of consumer co-operation. www.rusnauka.com. Retrieved from http://www.rusnauka.com/19_NNM_2007/Economics/23199.doc.htm [in English].

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-05-18

Номер

Розділ

УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ